آوای جنوب

فرماندار گچساران :آمادگی کامل گچساران برای برگزاری انتخابات۷ اسفند/هیچگونه جهت گیری نداشته ایم

ما امانت دار رای مردم هستیم و هیچگونه جهت گیری نداشته ایم، سعی ما این است که از تک تک آرا حفاظت و حراست نماییم

فرماندارجلسه مشترک شورای تامین با داوطلبین دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری گچساران برگزار شد.

آوای جنوب؛

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران در حاشیه این نشست در گفتگو با این پایگاه اطلاع رسانی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب (س) با اشاره به برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفندماه اظهار داشت: فرآیند انتخابات به مراحل پایانی خود رسیده تا در نهایت مردم با حضور با شکوه خود در این دو انتخابات حماسه بزرگ سیاسی دیگری را خلق خواهند کرد.
رحیمی با اشاره به آمادگی کامل ستاد انتخابات شهرستان برای برگزاری باشکوه انتخابات در هفتم اسفند ماه سالجاری، گفت: ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان گچساران برای برگزاری انتخابات ۷ اسفند آمادگی کامل داشته و تمام تمهیدات لازم برای این منظور اندیشیده شده است.
رئیس ستاد انتخابات گچساران افزود :مهمترین وظیفه برگزار کنندگان انتخابات، قانون‌گرایی و مهیا نمودن زمینه حضور حداکثری و پرشور مردم است.
وی بابیان اینکه فعالیت های کاندیدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان بصورت لحظه به لحظه رصد می شود ،گفت: تبلیغات کاندیدای انتخاباتی باید در چارچوب مقررات و قانون انتخابات باشد.
وی با اشاره به همدلی و همسویی هیئت نظارت، بازرسی و اجرایی و شورای تامین در مسئله انتخابات تصریح کرد: اگر تذکری داده می شود به این جهت است که فضای انتخاباتی شهرستان ملتهب نشده و انتخاباتی بدون حاشیه برگزار نماییم .
فرماندار گچساران بیان کرد: ما امانت دار رای مردم هستیم و هیچگونه جهت گیری نداشته ایم، سعی ما این است که از تک تک آرا حفاظت و حراست نماییم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. روزبه گفت:

    درود بر فرماندار محبوب گچساران.

  2. گچسارانی گفت:

    درود بر فرماندار عزیز و بزرگ گچساران

  3. امیدرضا دلاوری،کمبل گفت:

    حاج رحیمی مردی بزرگ وفراتر ازفرمانداربودن،مردی گریزان از بی عدالتی.

  4. گچسارانی گفت:

    درود بر رحیمی مردی فراتر از فرمانداری

  5. مهدی گفت:

    درودبر فرماندار دوست داشتنی گچساران جناب اقای حاج رحیمی

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president