کد خبر : 16984
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 - 16:52

فرماندار کهگیلویه : برخورد قانونی با چاپخانه‌های متخلف در چاپ تبلیغات انتخاباتی

فرماندار کهگیلویه : برخورد قانونی با چاپخانه‌های متخلف در چاپ تبلیغات انتخاباتی

فرماندار کهگیلویه گفت: با چاپخانه‌هایی که در چاپ تبلیغات انتخاباتی نامزدها موراد قانونی را رعایت نکنند قانونی برخورد می‌شود. آوای جنوب؛ علی پوزش ظهر امروز در نشست با متصدیان چاپخانه‌ها موارد مجاز و غیرمجاز در چاپ بنر،پلاکارد و تراکت‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات را مطرح و اظهار کرد: با هر چاپخانه‌ای که بر خلاف دستورالعمل مربوطه

فرماندارفرماندار کهگیلویه گفت: با چاپخانه‌هایی که در چاپ تبلیغات انتخاباتی نامزدها موراد قانونی را رعایت نکنند قانونی برخورد می‌شود.

آوای جنوب؛

علی پوزش ظهر امروز در نشست با متصدیان چاپخانه‌ها موارد مجاز و غیرمجاز در چاپ بنر،پلاکارد و تراکت‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات را مطرح و اظهار کرد: با هر چاپخانه‌ای که بر خلاف دستورالعمل مربوطه عمل کند برخورد خواهد شد.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه فراهم کردن بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات نیازمند همدلی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی، نهادها و ادارات است افزود: مراکز چاپخانه در تبلیغات انتخاباتی نقش مهمی دارند و نباید از چارچوب قانون خارج شوند.

وی، آشنایی این مراکز با قانون تبلیغات را ضروری دانست و گفت: دستورالعمل چاپ تبلیغات انتخاباتی نامزدها در این زمینه به چاپخانه‌ها داده می‌شود و آن‌ها موظفند بر اساس قانون نسبت به تبلیغات اقدام کنند.

پوزش با اشاره به این‌که بخش وسیعی از اقلام تبلیغاتی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده را پوسترها،بروشورهاو بنر نوشته‌ها در بر می‌گیرد تصریح کرد: متصدیان چاپخانه‌ها باید مراقب باشند خواسته یا ناخواسته جرمی مرتکب نشوند.

فرماندار کهگیلویه افزود: تلاش همه ما بر این است انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری در هفتم اسفند برگزار کنیم و در این راستا همکاری همه دستگاه‌های مرتبط یک ضرورت است.

پوزش انتخابات را ضامن بقای نظام و ثبات سیاسی دانست و گفت: مشارکت سیاسی در توسعه پایدار و ثبات سیاسی کشور نقش مهمی دارد که انتخابات نمونه بارز این مشارکت سیاسی است.

این مسئول تصریح کرد: حق حاکمیت مردم در انتخابات اعمال می‌شود و با انتخاب نماینده در سرنوشت خود دخالت می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.