آوای جنوب

واکنش فولادی وندا به مصاحبه مطبوعاتی اش با رسانه ها : اول و آخر حرف من را حذف کردند/من اصولگرا هستم

حداقل راجع به نفت و پتروشیمی السابقون السابقون هستم این موارد تخصص من است و ۳۵سال کار من همین است اگر جلوتر از دیگران نباشم پشت سر دیگران نیستم مطمئن باش جلو تر از دیگران هستیم

فولادی ونداعلی فولادی وندا مطرح ترین کاندیدای اصول گرای حوزه ی گچساران و باشت که شب گذشته به چرام رفته بود در گفتگویی کوتاه در چرام  از برنامه های خود در زمینه توسعه زیر ساخت های نفت و اشتغال زایی جوانان صحبت کرد.

آوای جنوب / چرام
با توجه به مصاحبه بعد از ثبت نام شما و اینکه دو تن از یاران اصول گرای شما اقدام به ثبت نام کردند آیا به اجماع در میان اصول گرایان گچساران و باشت امیدوار هستید؟
در خصوص مصاحبه بعد از ثبت نام ، اول و آخر حرف من را حذف کردند،بنده اظهر من الشمس اصولگرای قبل و بعد از انقلاب هستم منتهی بنده فراجناحی ، فراقومی و انحصار شکنی و عدالت محوری عمل می کنم.
پولادی وندا گفت،اجماع اکثریت اصولگرایان گچساران و باشت روی بنده بوده و آن دو نفر اصول گرایی که ثبت نام کرده اند از دوستان من هستند و قطعا ما اجماع خواهیم کرد و نگران نیستیم.
چه برنامه ای برای توسعه گچساران وباشت دارید؟
ما یکی از سه شهرستان بزرگ نفت خیز هستیم که بیش از هفتاد سال تامین کننده ی حداقل یک سوم یا یک چهارم بودجه نفتی کل کشور هستیم در نتیجه باتوجه به توان نفت و گاز و دو سد بزرگ شهر گچساران می تواند توریستی باشد. همچنین به خاطر وجود مرقد امام زاده بی بی حکیمه(س) پتانسیل سیاحتی ،زیارتی را دارد و از این توان ها به نحو مطلوب استفاده می کنیم.
طبق فرمایش مقام معظم رهبری و تاکید مکرر بر عدم خام فروشی به این امر توجه می کنیم و در توسعه ی زیر ساخت های نفت توان خود را به کار می گیرم که هم اشتغال زایی و هم ارزش افزوده دارد و هم تورم پایین می آید.
در بخش کشاورزی با توجه به وجود سدها تلاش می کنیم که دشت های اطراف گچساران و باشت مشروب شوند به نحوی که توجیه اقتصادی داشته باشد.
چه برنامه ای برای تکمیل پتروشیمی گچساران دارید؟
حداقل راجع به نفت و پتروشیمی السابقون السابقون هستم این موارد تخصص من است و ۳۵سال کار من همین است اگر جلوتر از دیگران نباشم پشت سر دیگران نیستم مطمئن باش جلو تر از دیگران هستیم.
در صورت قبولی چه برنامه ای برای توسعه و تکمیل جاده باباکلان چرام دارید؟
این یک طرح ملی است که نفت هم باید کمک کند که انشاالله امیدواریم این اتفاق بیفتد و از این طرح حمایت می کنیم تا به دریای آزاد وصل شود.
پیام شما به طرفدارانتان در خصوص انتخابات چیست؟
پیام من به برادرانی که به من محبت دارند این است که اخلاق اسلامی،انتخاباتی ، اخوت و برادری ،همراهی و هم افزایی دنبال کنند.
قطعا باصدق دل من رای پاک می خواهم . نه پولی و نه اسپانسری،دارم و نه دنبال همچنین حرف هایی هستم صادقانه به میدان آمده ام و رای صادقانه مردم را می خواهم و مطمئنا هم موفق می شوم.
چه برنامه ای برای اشتغال دارید؟
قطعا یکی از برنامه های ما اشتغال زایی جوانان که پشتوانه نظام هستند و در نتیجه زیر ساخت ها و توسعه مملکت با اشتغال ایجاد می شود و ما باید زمینه اشتغال را برای جوانان که آینده ی و کلید مملکت در دست آنهاست وظیفه ملی،میهنی و اسلامی است که جوانان را به سر منزل مقصود هدایت کنیم.
پیش بینی شما درباره نتیجه انتخابات حوزه ی انتخابیه ی گچساران و باشت چیست؟ و در صورت شکست خودتان اولین اقدام شما چیست؟
نتیجه هر چیزی باشد ختم به خیر است و نتیجه هرچه باشد من تابع هستم و آنرا مصلحت خدا و مردم می دانم و از خدا می خواهم آنچه که خیر است برای مردم پیش آید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. قشقایی گفت:

    کاش به توصیه های دوستان دور قبلت توجه میکردی و در این دور ثبت نام نمیکرد ی اگر رای دور قبل را بیاری شاهکار کردی
    دکتر تاجگردون با ۶۵ تا ۷۰ هزار برنده قطعی انتخابات هست به نظر بنده از همین تبریک را بگو هم خودت و هم اطرافیانت را راحت کن به خدا این به نفع شما وبه نفع ایل قشقایی هست

  2. ناشناس گفت:

    خدامی داند یک انسان باصداقتی هستی برنده بشوی یانشوی مهم نیست مهم این است رای شما رای پاکان است شما قول دروغ وووندادی من یک اصلاح طلب هستم تمام تحرکات کمدیدها رارسدمی کنم ازامشب خودم وخانواه ام به شما وصداقت پاکت رای می دهیم

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president