آوای جنوب

رئیس ستاد انتخاباتی حزب توسعه و عدالت در کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

در روزهای آینده اعضای شورای مرکزی حزب معرفی خواهند شد تا حزب بتواند هرچه بیشتر و بهتر در راه پیشبرد اهداف حزب که مشارکت حداکثری مردم می باشد گام بردارد

رضاییبا صدور حکمی از سوی دبیرکل حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی، رئیس ستاد انتخاباتی این حزب در استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

آوای جنوب؛

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای جنوب ، عبدالحسین روح‌الامینی، دبیرکل این حزب و نماینده دکتر محسن رضایی ، آقای  “دکتر سید علی موسوی نور ”  را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی این حزب در استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی کرد و از وی خواست تا نسبت به شناسائی و معرفی کاندیداهای همسو با این حزب اقدام نماید.

دکتر موسوی نور  از  فعالان سیاسی ، اجتماعی و رسانه ای  استان می‌باشد که سابقه مشاور استاندار، ریاست دانشگاه ، ریاست ستاد انتخاباتی دکتر محسن رضایی در استان و صاحب امتیاز  و مدیر مسول نشریه عصر روشنگری را دارد  دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار ما با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، از تلاش حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در جهت همگرائی و وحدت بین کاندیداهای  این جریان خبر داد.

وی، با بیان اینکه اولویت نخست کاندیداهای این حزب رفع مشکل اقتصادی و معیشتی مردم خواهد بود، افزود: کاندیداهای مورد حمایت این حزب در روزهای آتی معرفی خواهند شد.

این فعال سیاسی و اجتماعی بیان کرد: در روزهای آینده اعضای شورای مرکزی حزب معرفی خواهند شد تا حزب بتواند هرچه بیشتر و بهتر در راه پیشبرد اهداف حزب که مشارکت حداکثری مردم می باشد گام بردارد.

موسوی نور با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی از سوی افراد صاحب اندیشه‌ای همچون دکتر محسن رضایی، مطرح و تبیین شده است، گفت: موضوع اقتصاد مقاومتی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و از دغدغه‌های اصلی ایشان بوده است.

رئیس ستاد انتخاباتی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد، از تمامی گروه‌ها و جریان‌های سیاسی و معتدل استان خواست تا با حمایت و همراهی کاندیداهای این حزب در ساختن استانی آبادتر بر پایه اقتصاد مقاومتی تلاش نمایند.

موسوی نور با بیان اینکه همه اقوام در این حزب سهم دارند، اظهار داشت: به شخصه معتقدم مجلس دهم نماد مبارزه با فقر و فساد و ولایت مداری و پشتیبانی از رهبری معظم انقلاب و مرزبندی با فتنه و جریانات انحرافی خواهد بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president