آوای جنوب

۱۵۰۰ نفر از فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند

رئیس بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال هزار و ۵۰۰ نفر از فرهنگیان استان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

۱۵۰۰ نفر از فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند

سرهنگ جاماسب بهمنیار در جلسه شورای اطلاع رسانی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این فرهنگیان در قالب اردوهای راهیان نور در بازه های زمانی مختلف تا پایان امسال به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

وی افزود: از مجموع هزار و ۵۰۰ نفر سهمیه امسال استان ،۴۴۰ نفر از فرهنگیان شهرستان بویراحمد،۲۰۰ نفرگچساران ،۱۶۰نفر کهگیلویه، لنده، چرام، بهمئی و باشت هر کدام ۸۰ نفر اعزام می شوند.

1500 نفر از فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند

سرهنگ بهمنیار همچنین سهمیه شهرستان دنا، مارگون، لوداب و مناطق عشایری، دیشموک و قلعه رئیسی برای اعزام به مناطق عملیاتی جنوب را هر کدام ۴۰ نفر اعلام کرد و گفت: مربیان پرورشی، تربیت بدنی، معلمان جدید الاستخدام، مدیران متوسطه اول، دوم و ابتدایی در اولویت اعزام هستند.

رئیس بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان، هدف از برگزاری اردوی راهیان نور را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت: آشنا نمودن جامعه فرهنگی با رشادت‌ها و حماسه‌های شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و الگویی‌پذیری از سبک زندگی و راه و رسم شهدا از دیگر اهداف برگزاری اردوی راهیان نور دانست.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president