آوای جنوب

۵ به ۳ هیت اجرایی هم اصلاح طلبان را راضی نکرد/واکنش اصلاح طلب گچسارانی به انتخاب هئیت اجرایی انتخابات

آوای جنوب
به گزارش آوای جنوب از گچساران در حالی که پس از کش و قوس های فراوان هیئت اجرایی انتخابات در گچساران به گونه ای رقم خورد که ۵ نفر از هشت نفر از اصلاح طلبان و حامیان نماینده هستند اما به نظر می رسد آنها هنوز راضی نیستند.

بر همین اساس اسکندر رحمانی از حامیان غلامرضا تاجگردون نماینده فعلی گچساران و باشت در نامه ای خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد آورده است ٌ
(استاندار محترم جناب آقای دکترکلانتری)
سلام علیکم:
باعرض سلام واحترام
لازم دانسته بعنوان یک شهروند در مورد انتخاب هیات اجرایی انتخابات مطالبی را برای ثبت در تاریخ شهرگچساران خدمت حضرتعالی عرض نمایم
۱-اصلاح طلبان در گچساران اکثریت می باشند سند انتخابات ریاست جمهوری درادوار گذشته وهمین دولتی که شما نماینده تام وکمال سیاسی آن را دارید گواه بر گفتار بنده است.
۲–هدف واعتقاد و روش وخط ومش اصلاح طلبان رای مردم ودموکراسی مردم برمردم است وتمکین از زور و قدرت وکار غیر اصولی ومنطقی برای یک اصلاح طلب قابل پذیرش نمی باشد وهرینه های حاکمیت قانون را پرداخت کرده ومی کند ؟
۳–درتاریخ ۹۸/۹/۱۵/ در ادامه آن۹۸/۹/۱۶ انتخاب معتمدین شهر برابر قانون ومواد ۳۱ و ۳۲ وتبصره های زیر آن از طرف فرماداری معرفی ومورد تایید هیات محترم نظارت قرار گرفته اند.
همیشه هم کار به این صورت بوده که طرفین سیاسی رقیب در شهرستان گاهی این گروه وگاهی آن گروه اکثریت؛ وگاهی هم با اشتراک وهمدلی خودمعتمدین؛ هیات اجرایی را انتخاب می کردند وهیچ گاه بی حرمتی به گروهی چه اقلیت وچه اکثریت انجام نمی شد.
۴–اما در این ایامی که ذکر شد گروهی که حامی دولت ونماینده سیاسی دولت و فرمانداردر شهرستان واستاندار در سطح استان هستند وآمدند وبرابر قانون در جلسه حاضر شدند مظلوم ؛مظلوم اما نهایت بی حرمتی از طرف معاون محترم سیاسی استاندار وفرماندار ومعاون فرماندار نسبت به آنها صورت گرفت!
۵–جرم ما چه بود؟
اعتماد به شماها؟
معاون فرماندار جناب آقای مهندس سجادپور لیستی را به معتمدین می دهد می گوید که اسم خودتان را بنویسید وامضا کنید که در جلسه حاضر بودید معتمدین هم با اعتماد کامل به گفته ایشان امضا می کنند بعد از امضا بدون توجه به پیشنهاد های مطرح شد می گویند که جلسه تمام وافراد هیات اجرایی انتخاب شد چه کسانی وچگونه هیچکدام از معتمدین حاضر در جلسه هم نمی دانند که کی وچگونه انتخاب شده اند؟
وقتی قرار بود که معاون سیاسی استاندار و فرماندار اعضا هیات اجرایی را انتخاب کنند چرااز معتمدین دعوت کردند؟
جناب آقای استاندار:
این معتمدینی که در این ایام ذکر شده به مدت ۴۸ساعت درحصر سالنی فرمانداری بودند همان افراردی هستند که زیر تهدیدها وفشارها و…….
با فعالیت وتلاش خود آرای دکتر روحانی را معادل سایر شهرستانها استان نمودند(باور کنید پاداش آیینه سنگ نیست)
ما معتمدینی که در مدت مذکور به صورت بی ملاقاتی بازداشت بودیم وخودمان نمی دانستیم ؟
ودر این مدت بازداشت اعتماد مارا سرقت نمودند!
ما ۱۶نفر از معتمدین که با صداقت تمام ودراستای قانون در فرمانداری در زمان مقتضی حاضر شدیم
ولی هیچ نظری درمورد انتخاب اعضا از ما پذیرفته نشد ضمن اعتراض خود به این*( انتصابها )*نگرانی خویش را از این شیوه کار که بدعتی خواهد شد وآیندگان ما را لعن ونفرین خواهند کرد* روند روز شمار انتخابات درچهار چوب قانون درگچساران پیش بینی نمی شود وبرگزاری انتخابات رابه این شیوه واین افراد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟*
*خشت اول چون نهد معمار کج؟*
*تاثریا می رود دیوار کج*؟
امیدواریم که استاندار محترم اعتماد به سرقت رفته ی مارا بر گرداند!؟ چرا آبرو وتوانایی ما نباید فدای ندانم کار وعدم مدیریت صحیح مسئولین شود وهنوز هم آنها طلب کار می باشند؟
معتمدین معتقد به اجرای قانون می باشند.
البته ما از ۸نفر حاضر در هیات اجرایی بدون در نظر گرفتن نحو ورود آنها حمایت می کنیم چون آنها به حرمت نظام پذیرفتند. ومعترض به کار فرماندار ومعاون سیاسی استاندار ومعاون فرماندار هستند؟ گچساران۹۸/۹/۱۶ سالن فرمانداری . اسکندر رحمانی
——————

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president