آوای جنوب

۱۲زندانی با کمک تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت آزاد شدند

آزادی زندانرییس اداره زندان گچساران از آزادی ۱۲زندانی در این شهرستان در سال نو با کمک نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

آوای جنوب؛

افشین نارکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این زندانیان غیرعمد برای مبالغ اندک در زندان بودند که نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در سال جدید با پرداخت ۸۵۰ میلیون ریال زمینه آزادسازی آنها را فراهم کردند.

وی ابراز امیدواری کرد، با افزایش کمک خیران در این گچساران، زمینه آزادی حداکثری زندانیان جرایم غیرعمد و محکومان مالی هرچه زودتر فراهم شود.

نارکی ابراز کرد: ۶۴ زندانی بدهکار غیرعمد در گچساران، کیفر حبس خود را تحمل می کنند و چشم انتظار دستان باسخاوت افراد نیکوکار هستند.

وی ادامه داد: این تعداد زندانی ۲۰ میلیارد ریال بدهی مالی دارند.

نارکی ابراز کرد: ۳۷ زندانی غیرعمد در سالجاری با کمک ستاد دیه آزاد و به کانون گرم خانواده های خود بازگشتند.

وی میزان بدهی مالی این تعداد زندانی بدهکار آزاد شده را هشت میلیاردو ۱۸۰ میلیون ریال اعلام کرد.

وی گفت: امیدواریم که این نوع کمکها روز به روز افزایش یابد تا بتوانیم زندانیان مالی و جرایم غیرعمد را هرچه زودتر به آغوش خانواده هایشان بازگردانیم.

در کهگیلویه وبویراحمد ۲۰۳ زندانی جرایم غیرعمد هم اکنون چشم انتظارکمک خیرین هستند.

حوادث رانندگی ،سهل انگارهای مالی در پرداخت تسهیلات بانکی و ناتوانی در پرداخت مهریه ونفقه همسر از جمله دلایل بدهکاری زندانیان جرایم غیرعمد است، زندانیانی که به جای نشستن برسفره هفت سین عید،پشت میله های زندان دلتنگ خاواده های خود هستند./ایرنا/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president