آوای جنوب

یک هم استانی رئیس سازمان مالیاتی کشور شد

تقویمراسم معارفه رییس جدید سازمان امور مالیاتی کشور قرار است در تاریخ ۲۲ آذرماه و در روز یکشنبه هفته آینده در وزارت اقتصاد و دارایی با حضور وزیر اقتصاد برگزار می شود.

آوای جنوب؛

علی عسکری رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از سمت خود استعفا کرد و این استعفا مورد موافقت وزیر اقتصاد قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش از سید کامل تقوی نژاد مدیرعامل فعلی بانک سپه به عنوان گزینه علی طیب نیا وزیر اقتصاد برای سازمان امور مالیاتی کشور یاد می شود.

انتصاب تقوی نژاد بر ریاست سازمان امور مالیاتی کشور باید ابتدا به تائید هیات دولت رسیده و سپس با حکم وزیر اقتصاد وی رسما به این سمت منصوب خواهد شد.

عسکری دوم مهرماه سال ۸۸ به ریاست سازمان امور مالیاتی کشور منصوب شد و با انتقال دولت به حسن روحانی در سال ۹۲ وزیر اقتصاد وی را در سمتش ابقاء کرد،اما شنیده ها حاکی است برخی فشارها سبب استعفای عسکری از ریاست سازمان امور مالیاتی کشور شده است.

مراسم معارفه رییس جدید سازمان امور مالیاتی کشور قرار است در تاریخ ۲۲ آذرماه و در روز یکشنبه هفته آینده در وزارت اقتصاد و دارایی با حضور وزیر اقتصاد برگزار می شود.

سید کامل تقوی نژاد متولد سال ۱۳۴۳ است و دارای مدرک لیسانس برنامه ریزی اجتماعی وفوق لیسانس مدیریت سیستم ها می باشد.
تقوی نژاد پیش ازاین در سمت های اجرایی معاونت وزیر امور اقتصادی و دارایی،معاونت وزیرتعاون،عضو هیات مدیره بانک سپه، رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان، مدیر کل در مجموعه وزارت کشور، وزارت جهاد سازندگی و سازمان ثبت احوال کشور، کارشناس نخست وزیری، عضویت در هیئت مدیره شرکت های سرمایه گذاری، بازرگانی و تولیدی بخش دولتی ومدیریت عاملی بانک سپه فعالیت کرده است. تقوی نژاد همچنین در انتخابات مجلس از حوزه تهران کاندیدا بود که صد و هفتاد هزار رای کسب نمود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president