آوای جنوب

یدالله مرادی: ولایتمداری و هوشیاری امت اسلامی در حماسه نهم دی نمایان شد

آوای جنوب 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران با بیان اینکه روز نهم دی ماه روز خروش ملت ایران و بیدار کردن سران فتنه ۸۸ بود، گفت: ولایتمداری و هوشیاری امت اسلامی در حماسه نهم دی نمایان شد.

ولایتمداری و هوشیاری  امت اسلامی  در حماسه نهم دی نمایان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، یدالله مرادی ظهرامروز در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری مراسم نهم دی ماه در گچساران که با حضور برخی از روسای ادارات در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: حماسه ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردم است که با تمام وجود تا پای جان در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب و اصول نظام جمهوری اسلامی در مقابل مستکبران و توطئه‌گران و فتنه‌گران خارجی و داخلی ایستادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران  با بیان اینکه گرامی‌داشت ۹ دی که به عنوان روز بصیرت در تاریخ به  ثبت  رسیده است، افزود: ملتی که بصیرت و آگاهی داشته باشد شکست نخواهد خورد.

وی با بیان اینکه نهم دی ماه برگ زرینی در جمهوری اسلامی بود که مردان و زنان ایرانی آن را به حساب خود نوشتند، گفت: مردم انقلابی ایران در این روز بزرگ پای آرمان‌هایشان ایستادند و با حضورشان به دنیا نشان دادند برای نظام و آرمان‌هایشان در برابر دنیا می‌ایستند.

مرادی عنوان کرد: روز نهم دی ماه روز خروش ملت ایران و بیدار کردن سران فتنه ۸۸ بود که مردم با بیعت مجدد با رهبری سیلی محکمی بر گوش سران فتنه زدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با یادآوری جمله امام راحل(ره) که فرمودند و تاکید کرد: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت‌تان آسیبی نرسد.

مرادی با بیان اینکه مردم با بصیرت ایران به خوبی در عمل ثابت کردند به این پیام امامشان پایبند هستند، گفت: ولایتمداری و هوشیاری  امت اسلامی  در حماسه نهم دی به خوبی نمایان شد.

وی با اشاره به ویژه‎ برنامه روز ۹ دی در گچساران گفت: برگزاری مراسم  روز ۹ دی با راهپیمایی اقشار مختلف مردمی از میدان امام خمینی (ره) و سپس تجمع در مسجد صاحب‌الزمان (عج) و اجرای برنامه‌های مختلف و سخنرانی  برگزار  خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط امروز راهپیمایی مراسم ۹دی ماه با حضور دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

 انتهای پیام/۸۲۰۳۱

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president