آوای جنوب

یاسوج نامزد مسابقات جهانی هاکی در سال آینده/معرفی اعضای جدید هیأت هاکی استان

.

آوای جنوب

رئیس هیات هاکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یاسوج یکی از نامزدهای مسابقات جهانی هاکی است.

شهلا گشتاسبی در گفتگو با آوای جنوب گفت: شهر یاسوج نامزد برگزاری مسابقات جهانی هاکی در آذر ماه سال آینده با حضور ۱۳ کشور آمریکایی و اروپایی و تیم‌های از ایران خواهد بود.

رئیس هیات هاکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: فضای هتلی و جاذبه‌های بکر تفریحی و گردشگری برای میزبانی از این مسابقات فراهم است و رئیس فدراسیون هاکی در سفری که به استان داشت از اعطای میزبانی‌های بیشتری به استان خبر داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: شهر یاسوج هفته گذشته میزبان اردوی تیم‌ ملی امیدهای کشور بود و سه نفر از ورزشکاران هاکی استان هم به تیم ملی دعوت شدند.

گشتاسبی با بیان اینکه؛ جا دارد از حمایت های علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان و قدیمی رئیس فدراسیون هاکی به جهت حمایت در رشد و ارتقای این رشته در استان تقدیر و اظهار داشت: از زمان حضور هر دو عزیز در استان و فدراسیون شاهد ارتقای ورزش هاکی در استان و کشور بوده ایم .
گشتاسبی نیا ،رئیس هیات هاکی کهگیلویه وبویراحمد از ایجاد رشته هاکی در ۸ روستا ی استان خبر و اظهار داشت :با حضور علوی در ورزش استان جهشی خوب در ورزش این استان شاهد بودیم و امیدوارم با حمایت مسئولین استانی و کشوری شاهد ارتقای و شکوفایی ورزش استان در کشور باشیم.

وی گفت: همچنین جلسه هم اندیشی اعضا هیات هاکی استان درمحل اداره کل ورزش وجوانان برگزار شد و آقایان سید مجتبی عوض زاده کمیته انضباطی استان؛مقداد حسن پور کمیته امور شهرستان ها و دکتر سید مصطفی عوض زاده به عنوان کمیته پزشکی و اعضای جدید هیأت معرفی شدند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president