آوای جنوب

یادداشت مدیرکل حوزه دفتری بانک ملی ایران: «حاضرم تهران را با زیلایی عوض کنم»

.

آوای جنوب / ناصر کیانی

دکتر ناص

ر کیانی؛ مدیرکل حوزه دفتری بانک ملی ایران و از فعالان سیاسی مطرح کهگیلویه و بویراحمد در یادداشتی که برای آوای جنوب فرستاده است، نوشت: انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از راه رسید و آنان که در خود توان لازم رادیدند اسم نوشتند و اکنون زمان انتخاب میان آنهاست.

 

مردم بویراحمد و دنا فقط باید به یک نفر رای دهند.سالهاست که نمایندگان انتخابی بویر احمد و دنا در مجلس چنگی به دل نمی زنند،همه متاسفانه ضعف و ناکارامدی زیادی داشته اند و در مقام مقایسه آنان با بعضی ها دل پرخون داریم و همیشه گله مندیم و در عین حال گامی به جلو نیز بر نمی داریم.

اگر یک نقطه از استان دارای نماینده ای قوی است به نفع همه مردم استان است زیر آبادانی در یک شهر از استان هم دارای منافع همگانی است و هم عاملی تحریک کننده در جهت انتخابی قوی در سایر شهرستان های استان است.

اگر نمایندگان استان نمایندگانی قوی و صاحب نفوذ در سیاست‌های عالی حاکمیت باشند بهتر و سریعتر می توان زمینه رشد و توسعه استان را فراهم کرد.

از میان ثبت نام کنندگان کنونی مجلس چهره ای بومی وجود دارد که توانسته دراولین دوره حضور خود در مجلس ،نقش آفرینی کند ودر چهارسال پیاپی وهرسال بارایی بالاتر به عنوان عضو هیات رییسه مجلس برگزیده شود، و خدمات شایان توجهی مستقیم و غیر مستقیم به استان و نیروی انسانی استان نموده است.این عنوان به راحتی و برای هرکسی متصور نیست همه خوب میدانیم نمایندگان ادوار قبلی بویراحمد و دنا چه جایگاهی در مجلس داشته اند!

و اکنون وقت تغییر است.

حال که این فرهیخته هم استانی ( محمد علی وکیلی )علی رغم داشتن جایگاهی مطلوب و رأی آور در پایتخت کشور امادگی خود را اعلام کرده که حاضر است تهران رابا زیلایی عوض کند، حجت رابر ما تمام کرده تا بدون توجه به تمایلات فکری ومنطقه ای و همراه با طیف وسیعی از مردم و فرهیختگان اصلاح طلب و اصول گرا، از ایشان دعوت، تا به عنوان کاندیدا وارد استان شود.

بی گمان صدای مردم بویراحمد و دنا با داشتن نماینده ای همچون محمدعلی وکیلی بیشتر و بیشتر درکشور شنیده می شود و قطعا عزت فراموش شده بار دیگر به دیار محروم ومظلوم ما باز خواهد گشت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president