آوای جنوب

گلایه های فرمانده سپاه گچساران از آنانی که پای کار نیامدند تا خانمی که ادعا کرد کار نظام تمام است

.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، پیش از ظهر امروز نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

 

در این نشست علی اصغر نورایی نسب با اشاره به حوادث اخیر در کشور اظهار کرد: انقلاب اسلامی همواره باید از گردنه‌هایی عبور کند تا دنیا به عظمت انقلاب اسلامی بیشتر پی ببرد.

وی ادامه داد: امروز مشاهده کردید که رسانه‌های خارجی از جمله اسرائیل و آمریکا از حوادث اخیر به وجود آمده در ایران بسیار خرسند و خوشحال بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ابراز کرد: این اتفاقات هر چند سال یک بار برای انقلاب اسلامی رخ می‌دهد تا یک بار غربالگری صورت گیرد.

نورایی نسب با بیان اینکه نظام توطئه‌های دشمنان را در این چند سال یک بار تجربه کرده است، گفت: امروز شاهد استقامت و مقاومت نظام و مردم در برابر توطئه‌های دشمنان بوده‌ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران با اشاره به اینکه اصلاح قیمت بنزین و سهمیه‌بندی آن تصمیم سران ۳ قوا بوده و رهبری از این طرح حمایت کرده است، عنوان کرد: برخی‌های از این فرصت استفاده کرده و اغتشاشاتی را به راه انداختند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه بسیجیان حماسه‌ای دیگر به راه‌انداختند، ابراز کرد: در این حماسه که اغتشاشگران و آشوبگران درصدد به آتش کشیدن یکی از جایگاه‌های سوخت بنزین در شهر دوگنبدان بودند در این زمان بسیجیان با کپسول بزرگی همزمان با سایر تجهیزاتی که حمل می‌کنند از آتش گرفتن مخزن ۱۴۰ هزار لیتری بنزین جلوگیری می‌کنند.

نورایی نسب اذعان کرد: باید قدر دانست این مردانگی بسیجیان را چرا که این مردانگی به برکت خون شهداست. ‌

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران با اشاره به اینکه خون شهدا زنده و جاری در بدن جوانان امروزی است، بیان کرد: از دستگاه‌های اجرایی این شهرستان انتظار همکاری بیشتری داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه اغتشاشگران از قبل اعلام کرده بودند که در صدد راه‌اندازی آشوب هستند، گفت: فرزندان ما همان بسیجیان بدون هیچ مرزی هستندکه امنیت را امروز در جامعه برقرارکردند.

نورایی نسب ابا اشاره به اینکه انتظار داریم که نیروهای انقلابی در این حوادث همکاری داشته باشند،گفت: برخی مدیران اداری و کارمندان نظام جمهوری اسلامی در صحنه سخت پای کار نیامدندچنانکه شاهدبودیم همسر معاون یکی از ادارات تاثیرگزار شهرستان گچساران در جلوی درب سپاه گفت: نظام شما رو به پایان است فرزند این خانواده جز اغتشاش گران دستگیر شده است.

نورایی نسب ابراز کرد: ما وامدار این انقلاب هستیم، ما برای به دست آوردن این نظام هزاران شهید داده‌ایم و انتظار داشتیم که کارمندان، فامیل و بستگان را بسیج می‌کردندو در این صحنه حضور می‌یافتند.

وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی حمایت از ولایت و محکوم کردن این حادثه گفت: نیاز این است که حماسه‌ای دیگر آفرید‌.

این مسوول اظهار کرد: در هر جایی که اغتشاش وجود دارد نیروهای بسیجی در صحنه حضور یافته اند و این فتنه را در نطفه خنثی کرده‌اند.

نورایی نسب ابراز کرد: هر چند گرانی در جامعه وجود دارد اما با سهمیه بندی بنزین مبالغی در حساب ۶۰میلیون نفر واریز خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران به حضور پررنگ اقشار مردم و مسوولان در راهپیمایی حمایت از ولایت و محکوم کردن این حادثه تاکید کرد.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president