آوای جنوب

گلایه عضو شورای شهر گچساران به استاندار ، فرماندار و توصیه اش به آقای تاج گردون

من هیچگونه وابستگی سیاسی ندارم چراکه متاسفانه خیلی ها معنای چپ و راست را نمی دانند…

DSC_0235در جلسه مطبوعاتی شهردار گچساران ،حمید بخشایی عضوشورای شهر با بیان اینکه شورای شهر به عنوان یک سازمان دارای رویکردهای متفاوتی است، اظهار کرد: شورای شهر نهادی در سطح کلان برنامه و مدیریت شهری است.

آوای جنوب؛

وی با بیان اینکه تشکیل این نهاد با هدف همبستگی و تعامل به فرمایش حضرت امام راحل(ره) بوده است، افزود: هیچ نهادی نمی‌تواند خود را برتر بداند.

عضو شورای اسلامی دوگنبدان ضمن گلایه از عدم دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان در بازدیدهای وی از شهرستان، ادامه داد: باتوجه به اینکه شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم در مدیریت شهری به نوعی دخیل بوده و بیشتر با مشکلات مردم در تماس است، انتظار می‌رود استاندار، فرماندار و دیگر مسئولان در بازدیدها و جلسات خود دیداری با اعضای شورای شهر داشته باشند.

بخشایی با بیان اینکه بایستی درآمدهای شهری را پایدار کنیم، تصریح کرد: بنابراین باید همه مسئولان در راستای توسعه شهر بدون حاشیه و سیاسی‌کاری فعالیت کنند، زیرا که با حاشیه سازی و سیاسی کاری هیچ پیشرفتی نمی‌توان کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه اگر شهرداری کارهایی انجام می‌دهد به واسطه اعتباراتی است که نماینده مردم در مجلس به شهرستان می‌آورد، عنوان کرد: حال مخالفان و موافقان وی باید بپذیرند که نماینده شخصیتی است که اعتبار برای شهرستان می‌آورد و این امری غیرقابل اجتناب است.

عضو شورای اسلامی دوگنبدان ادامه داد: من به عنوان عضوی از شورای شهر دوگنبدان به نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس توصیه می‌کنم که در مورد چینش مدیران خود دقت بیشتری کند، زیرا که در بعضی موارد بسیار ضعیف عمل می‌شود.

حمید بخشایی در پاسخ به این سوال که مشاهده شده شورای شهر در بحث پاداش برخی ورزشکاران مدال آور ملی تبعیضاتی قائل شده است نیز گفت : درباره پاداش به ورزشکاران در جلسه آینده شورای شهر تصمیم گیری می شود.

بخشایی در ادامه با اشاره به دکه‌ها و باجه‌های جمع شده توسط سدمعبر شهرداری، خاطرنشان کرد: مکان‌هایی برای استقرار این باجه‌ها در سطح شهر و اطراف آن جانمایی شده است.

وی با بیان اینکه جایگاه دستفروشان آماده شد، اما متاسفانه هیچ استقبال و همکاری در این راستا صورت نگرفت، اذعان کرد: واحد سد معبر شهرداری را برای جمع‌آوری دستفروشان در خیابان‌ها و میادین اصلی شهر فعال کردیم و به کسانی که موجب سد معبر می‌شدند، با ارائه جا و مکان مناسب کمک کردیم که آنها هم بتوانند هزینه‌های امرار معاش خود را فراهم کنند.

عضو شورای اسلامی دوگنبدان گفت: مجموعه شورای شهر و شهرداری دوگنبدان با تعامل و همکاری در راستای مدیریت شهری کارهای بسیاری انجام داده‌‌اند که از آن جمله می‌توان اجرای برنامه‌های فرهنگی مشارکتی را نام برد.

وی در پاسخ به این سوال که جریان سیاسی شما چیست نیز اظهارداشت : من هیچگونه وابستگی سیاسی ندارم چراکه متاسفانه خیلی ها معنای چپ و راست را نمی دانند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president