آوای جنوب

گرم شدن تنور انتخابات با ثبت نام موحد در کهگیلویه؛ زینل زاده در گچساران

آوای جنوب
به گزارش آوای جنوب از گچساران، اردلان زینل زاده صبح امروز با حضور در فرمانداری گچساران حضور خود را برای کاندیداتوری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

همچنین به گزارش آوای جنوب از کهگیلویه؛ نماینده ۵ دوره مجلس شورای اسلامی که عنوان سناتور را با خود یدک می کشد برای نام نویسی و حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی وارد فرمانداری کهگیلویه شد.
حجت الاسلام سید محمد موحد در پنجمین روز از ثبت نام نامزدهای انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی وارد فرمانداری کهگیلویه شد و برای حضور در انتخابات نام نویسی کرد.

موحد پیش‌تر در دورهٔ چهارم، دورهٔ پنجم، دورهٔ ششم و دورهٔ هفتم مجلس شورای اسلامی بعنوان نماینده کهگیلویه و در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی بعنوان نمایندهٔ بهبهان از استان خوزستان در مجلس حضور داشت.

در انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی، علیرغم حضور مستمر موحد در ۵ دوره پیشین مجلس، صلاحیتش توسط شورای نگهبان رد شد.صلاحیت وی در دوره دهم از سوی شورای نگهبان تایید شد ولی در مجموع نتوانست اکثریت آرا را بدست آورد و نفر دوم شد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس تکلیف و وظیفه ای که احساس کردم در این عرصه سنگین حضور پیدا کردم برای ادامه خدمت رسانی به مردم عزیزم
تکلیفی از این مهمتر نمی بینم.

موحد در پاسخ به این سوال که اگر صلاحیت شما احراز نشود، اظهار کرد: ما به لطف خدا تایید هستیم و هیچ مشکلی نداریم و همیشه تابع قانون و مقررات هستیم و الان هم همان منش را داریم.

وی شعار انتخاباتی خود را عزت، اقتدار، وحدت، همدلی و توسعه همه جانبه عنوان کرد.

موحد گفت: کسانی که میگویند در ۱۶ سال کهگیلویه کاری نشده است باید بگویم که چقدر از کهگیلویه اطلاع دارند، روزی که من رفتم هیچ جایی نبود که خدمات به آن ها ارائه داده نشده باشد، با لطف خدا توانستیم چهره شهرستان را عوض کنیم، روزی که کهگیلویه را تحویل گرفتم یک دانشگاه وجود داشت؟ یک تخت بیمارستان وجود داشت؟ فضای آموزشی و دبیرستان وجود داشت؟ و زمانی که تحویل دادم چه شد؟

وی افزود: من وقتی وارد کهگیلویه شدم اکثر مناطق را پیاده می رفتم، عبور از سرفاریاب که آن موقع بخش نبود با اولین باران ممکن نبود، در کنار این ها کارهای کلان صورت گرفت، کلنگ زنی پتروشیمی دهدشت را من انجام دادم، موافقت ها و مجوزها و همچنین زمین آن را من از مردم گرفتم.

موحد با اشاره به این که در یک سال ۲۷ مدرسه دولتی و غیر دولتی بوجود آوردم گفت: در کنار این کارهای بزرگ و توسعه ای، کارهای شخصی برای مردم نیز انجام دادم، وقتی همشهری من می خواست در شیراز استخدام شود به او می گفتند که شما همان شخصی هستید که موحد سفارش کرده است؛ این برای من افتخار است.

وی تاکید کرد: اولویت اول من در صورت انتخاب از سوی مردم، حل مشکلات جوانان است که همه امید و آرزوی ارتقای آن ها در همه ابعاد است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president