آوای جنوب

کنگره آیت‌الله ملک‌حسینی در یاسوج برگزار می‌شود

ملک حسینیرئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری کنگره مرحوم آیت‌الله سیدکرامت‌الله ملک حسینی نماینده سابق ولی فقیه در این استان،گفت: انتظار می‌رود مدیران این استان برای برگزاری باشکوه این کنگره همکاری کنند.

آوای جنوب؛

عنایت‌الله نجیب‌زاده صبح امروز در نشست هماهنگی کنگره آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک حسینی اظهار داشت: از ظرفیت‌ها و پتانسیل مدیران ملی و استانی در برگزاری هرچه با شکوه‌تر کنگره آیت الله ملک حسینی استفاده می‌کنیم.

وی عنوان کرد: از این مدیران تقاضا دارم برای برگزاری کنگره‌ای که در شان و اعتبار مرحوم ملک حسینی است با دانشگاه پیام نور همکاری داشته باشند.

نجیب زاده تصریح کرد: همه دستگاه‌های استانی باید در این کنگره همکاری کنند و پای کار باشند تا کنگره‌ای باشکوه برگزار کنیم.

وی از هماهنگی با بیت آیت الله ملک‌حسینی در برگزاری کنگره خبر داد و افزود: همه مسایل این کنگره با بیت آیت‌الله سیدشرف الدین ملک حسینی هماهنگ می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کنگره بزرگداشت آیت‌الله ملک‌حسینی, اردیبهشت‌ماه ۹۴ برگزار می‌شود، گفت: کمیته‌های مختلفی جهت برنامه‌ریزی این کنگره شامل کمیته تبلیغات، فرهنگی، علمی پژوهشی، پشتیبانی و کمیته حفاظت وتشریفات تشکیل شده است.

نجیب‌زاده خاطرنشان کرد: جمع‌آوری اطلاعات و نرم افزاری، دیدار با مراجع و روحانیون و گروه‌های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد، فارس، تهران و قم، گردآوری مطالب برای چاپ نشریه‌ای در ۲۰ اسفند و ساخت مستند از جمله اقدامات انجام شده برای برگزاری باشکوه کنگره آیت‌الله ملک‌حسینی است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president