آوای جنوب

کنایه کاندیدای جوان کهگیلویه به عدل هاشمی و موحد/این می گوید تو قسم خوردی ، آن می گوید من نگفتم

آوای جنوب : یکی از کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز گذشته در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی سخنرانی کرد.

به گزارش آوای جنوب سید فرزاد نجات نیا که به دعوت تعدادی از هواخواهان خود به شهر لیکک سفر کرده بود سخنان مهمی مطرح کرد.

نجات نیا با اشاره به این موضوع که مجلس جای دلالی نیست گفت: برخی آقایان برای جبران خرج‌های میلیاردی روی حقوق مردم در کافه باغهای فرحزاد معامله می کنند.

مقصود این کاندیدای انتخابات از (فرحزاد) باغهای شب نشینی منطقه ای به همین نام در تهران است که برخی نمایندگان مجلس جلسات محرمانه و دوستانه خود را در این مکان برگزار می کنند.

این فعال سیاسی توضیح نداد که مخاطب سخنان او در این رابطه دقیقا چه کسانی است.

سید فرزاد نجات نیا در این نشست گفت: در سالیان اخیر در منطقه ما نهادینه شده که تا قبل از ثبت نام کاندیداها افراد را در منگنه قرار میدهند و از آنها قول میگیرند و از آنجا که لُر اصالت دارد و حس لر بودن همراه با اصالت و تعهد و صداقت و تواضع و مردانگی هست فکر می کند که چون قول داد اگر سرش برود قولش نمی رود و زیر قولش نمی زند‌ و این در حالی است که هنوز آرایش نهایی انتخابات و حتی نام نویسی انجام نشده است ولی افراد را در منگنه قرار می دهند و این یکی از غیر اخلاقی و بدرفتاری های  فضای سیاسی منطقه است.

وی در ادامه افزود : خوشحالم در جمعی هستم که می توانم ادعا کنم که ما انجمن هم اندیشی فرهیختگان را با این هدف در تهران راه اندازی کردیم که چه باید کرد که پتانسیل داریم، ظرفیت داریم ، منابع و انرژی داریم ،منابع انسانی داریم اما بدترین وضعیت را در بحث اشتغال ،توسعه کسب و کار و رونق اقتصادی داریم. کارگروههایی از دانشگاهیان و فارغ التحصیلان و نخبگان شکل داده ایم که برای اینکه چکار کنیم که متناسب با نیازها و اولویت‌ها عمل کنیم.

دستیار وزیر ارتباطات و فناوری گفت: باید از اصفهانیها الگو بگیریم که از همه چپ ترند، از همه راست ترند و در هر دولتی چند وزیر دارند اما می گویند که لب زاینده رود درخت بکاریم بعد زیر سایه درخت بنشینیم و درباره چپ و راست بحث کنیم.یعنی توسعه را مقدم بر مسائل سیاسی منطقه و حوزه نگاه کنیم.

وی تصریح کرد : شما وضعیت منطقه ما را ببینید که الان این می گوید تو قسم خوردی ، آن می گوید من نگفتم  ، این می گوید کی بود آن می گوید این یکی بود .چقدر ما را ذلیل بار آوردند ،چقدر ما را دارند تحقیر می کنند ، چرا ما نتوانیم به خودمان بیاییم ؟ مایی که به عینه می بینیم که دارند عزت و آبرو و شرف و حتی قیامت افراد را می خرند و دارند بخاطر مشکلات معیشتی که نقطه ضعف مردم بوده،در طول تاریخ لُر برای لقمه نانی به پادشاهی هم رو نزده ،عزت و شرف ما را برای شکم ما لگد مال می کنند و جوانان این مرز و بوم باید دست به دست هم بدهند و ما بیش از هر زمانی نیاز به چرخش نخبگان و چرخش منابع انسانی داریم و باید دست به دست هم بدهیم و گامهای استواری برداریم.

سید فرزاد نجات نیا با برشمردن چندی از مناصب و مسئولیت های کاری خود در جمعی از جوانان در بهمئی گفت : من دهه شصتی هستم و در جاهای مختلفی از جمله وزارتین علوم و ارتباطات کار کردم و حائل به فیلترهای سیاسیِ صرف تنگ نظرانه با عینک بدبینی چپ و راست نیستم و به همه چارچوب های نظام اعتقاد دارم و کسی که در جمهوری اسلامی بخواهد فعالیت اثرگذاری انجام بدهد باید در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی حرکت کند .

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس  شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس جای دلالی نیست افزود: مجلس جای کارچاق کنی پیمانکاران نیست (منظورم بخش خصوصی و تولیدکنندگان) و نماینده باید پاک دست باشد و جوانان از هر طیف فکری را بتواند به هم نزدیک کند و این دو کلید واژه جوان انقلابی به معنای افراد پاکدست و کارامد از همه گرایش ها کنار هم قرار بگیرند برای پس زدن این افراد پُست گیری که سالیان سال با شیو های نخ نما به اهداف خود میرسند. باید با همدیگر یا علی بگوییم و ان شاءا.. به نتیجه برسیم ،نجات نیا اگر نماینده مجلس هم نباشد می تواند فرد‌ مؤثری باشد .

نجات نیا گفت: مردم و جوانان ، روی حقوق شما معامله خواهند کرد افرادی که می خواهند میلیاردی هزینه کنند. از کجا می آورند ؟ دوستانشان می خواهند خرج کنند؟ آیا گربه برای رضای خدا موش می گیرد؟ بعدا باید جیب اینها را پر کنند .بعدها در جلسات خصوصی فرحزاد و شهرک غرب و زعفرانیه و فرمانیه باید بنشینند توی قهوه خانه ها و برحقوق شما معامله کنند تا آن خرجها را جبران کنند . پس تلاش کنید و فعالیت کنید و به آینده امیدوار باشید.

نجات نیا در پاسخ به خبرنگار این پایگاه خبری که از او پرسید آیا جبهه جوانگرایی استان از شما حمایت خواهد کرد گفت: از هر حرکتی که مبنای جوانگرایی داشته باشد چون بر مبنای سیاستهای کلی نظام الان به این جمع بندی رسیده اند دو تا کلید واژه که نیروی جوان و انقلابی و مجلس جوان و انقلابی هست که با ریسک پذیری بالا می تواند  تحول ایجاد کند با روحیه جهادی و انگیزه بالا. لذا اینکه الان چنین جریانی روی کسی به جمع بندی رسیده باشند نه، ولی پیشنهاد من به همه جوانانی که در این عرصه می خواهند فعالیت کنند این است که، آنهایی که فکر می کنند و در خودشان می بینند که در این عرصه می توانند اثرگذار باشند و ایفای نقش کنند همه تلاش کنند و قدرت رای آوری خود را نشان بدهند و یک کفی را برای خودش داشته باشد بعد آن جریان می تواند رای تکمیلی را کمک کند .

نجات نیا در پاسخ به اینکه چقدر برای خودش شانس موفقیت در انتخابات قائل است گفت: ما به آینده امیدواریم و تلاش می کنیم و اعتقادمان این است که این دوره، دوره پدیده هاست در سراسر کشور.

وی همچنین راجع به عملکرد هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ اینگونه پاسخ داد که  مردم  بهترین قاضی هستند و مردم باید در این باره قضاوت کنند.

نجات نیا درباره کلیپ های پخش شده در فضای مجازی از بعضی کاندیداهای رقیب در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ گفت:

ببینید الان دنیا ، دنیای عصر دیجیتال هست، دنیای عصر جدید و ارتباطات و عصر استارت آپی هست و در دورافتاده ترین روستاها مردم به فضای مجازی دسترسی دارند و خودشان می توانند قضاوت کنند اما این آقایان از تو آستین همدیگر درآمده اند و فکر میکنم در شرایطی که الان دیوار بی اعتمادی بالا رفته و در شرایطی که یأس و نا امیدی تا حدودی هست ما باید مردم و جوانان را به آینده خوشبین کنیم ولی متاسفانه به مسائلی دامن می زنیم که اولویت مردم نیست و من وقت این مسائل را ندارم و کارهای مهمتری هست که باید به آن رسیدگی و توجه شود .

نجات نیا در پاسخ به اینکه چقدر برای انتخابات هزینه می‌کند و آیا فعالیت اقتصادی خاصی دارد اینگونه پاسخ داد : منی که ماشین ندارم، خانه هم ندارم و الان اسپانسر به آن معنا که کسی بخواهد برای من میلیاردی هزینه کند چون میداند پشتش چیزی برایش در نمی آید و به این خاطر فکر نکنم گربه برای رضای خدا موش بگیرد . من فعالیت اقتصادی خاصی ندارم و فقط کارمند دولت هستم.

نجات نیا در پایان در پاسخ به اینکه در صورت موفقیت در انتخابات چه کانالی برای برقراری ارتباط با مردم دارد و آیا مثل بعضی نماینده ها استعلام می گیرد و گزینشی ارتباط برقرار می کند گفت :

این را در عمل ثابت کردم و با اینکه نماینده مردم نیستم اما به عنوان دفتر ارتباطات مردمی وزارت ارتباطات ، بیشترین ارباب رجوع بنده از کهگیلویه و بویراحمد هست و در قامت یک نماینده ارباب رجوع دارم و در یک روز ۴۳ نفر از استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کننده داشتم و در آخر اینکه ما باید ضبط صوت باشیم و بیشتر بشنویم و کمتر حرف بزنیم و نماینده باید صدای مردم باشد.//

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president