آوای جنوب

کنایه های سخت زینل زاده در بی بی جان آباد: باران برای لیدرها در شیراز بارید/بجای تبلیغات این روزها بهتر بود به دنبال استیضاح رئیس جمهور باشید

به گزارش آوای جنوب اردلان زینل زاده کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع مردم بی بی جان آباد گفت: همه آنهایی که کار هم انجام نمی دهند نیز می دانند مشکل اصلی در کجاست.
وی ادامه داد: امروز سخنرانی انجام شده بود و گفته بودن مردم را ناامید می کنند شما شک نکنید وقتی به مردم دروغ گفته می شود هر روز بدتر می شود.
زینل زاده اظهار کرد: آیا اگر امروز از مردم سوال کنیم که از معیشیت خود راضی هستید و بگویند راضی هستیم.
وی تصریح کرد: در طول این سال‌ها وضعیت مردم بدتر شده است و بارها گفته ام تریبون ما باید تریبون صدای مردم باشد.
زینل زاده افزود: ما مردم را ناامید نمی کنیم بلکه واقعیت را می گوییم و در میان مردم می بینیم که مردم قدرت خرید ندارند.
وی ادامه داد: آنگونه نخواهد بود که برای خرسندی دولتی به دولتی ها بگوییم آقای رئیس جمهور در بی بی جان آباد مردم راضی هستند.
وی بیان کرد: من اهل کار هستم و دنبال کار بودم و اهل بنر زدن نیز نبودیم و یک کلمه ای به عنوان عبور شعار ما است و نمی دانیم چرا برخی ها را قلقلک می دهد و اذیت می کند و فکر می کنند ما می خواهیم از روی آنها رد بشویم که به آنها می گویم عبور از یعنی از تبعیض و بی عدالتی ها و بهشت و جهنم های خود ساخته و نمی دانم چرا کلمه عبور اینقدر برای آنها دردآور است.
وی ادامه داد: عزیزان در گذشته شعارهایی دادند که در سخنان جوانان شما باید دید آیا توانسته اند به آن عمل کنند یا خیر.
زینل زاده خاطرنشان کرد: ما با صداقت به صحنه آمده ایم.
وی گفت: شعار باران بسیار زیبا بود و اگر ببارد و همه جا توسعه پیدا کند خوب است اما ایا در این هفت سال این باران در ابشیرین و بی بی جان آباد هم باریده است.
زینل زاده افزود: آیا در سربیشه و بیدزرد و تلخاب شیرین هم این باران باریده است و این سوال است.
وی بیان داشت: شاید برای لیدرهای شما در شیراز باران باریده باشد و هستند افرادی که باران را دیده اند.
زینل زاده گفت: عده ای هم هستند در قشقایی که به دنبال باران هستند تا برای آنها نیز ببارد و بدانید من لیدر پرور نبوده و نیستم و در آینده نیز همین گونه خواهم بود.
زینل زاده افزود: ما بارانی ندیده ایم بلکه بوران را دیده ایم و این مردم تشخیص می دهند باران بوده است یا بوران.
وی ادامه داد: من امروز خوشحال هستم که افرادی امروز از بودن من نگران هستند که حقی را خواسته اند که حق آنها نبوده است.
وی گفت: البته باید گفت هیچ مدیری از رئیس جمهور تا پایین نمی تواند یک شبه مشکلات را حل کند و اما من قول داده ام که حق را به حق دار برسانم.
کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اظهار داشت: مگر اگر من کاری کرده ام باید بیایم و منت بگذارم که باید به من رای بدهید.
زینل زاده افزود: اگر شهردار بوده ام و کاری کرده ام وظیفه من بوده است و اگر کار بزرگی بوده همین بوده که بتوانم جلدی دزدی ها را بگیرم و خیانت نکرده ام و منتی هم ندارم.
وی بیان داشت: اگر ساده بخواهیم بگوییم امروز هیچ شهروندی نمی تواند تلویزیون خود را یک مدل بالاتر ببرد و خودرو خود را عوض کند و امروز به شما می گویم اگر زینل زاده نماینده شد بعد از یکسال از من سوال کنید شما برای اقتصاد و معیشت و مبارزه با فساد چه کرده اید نه اینکه امروز خانه محله لبنانی ما نان قرضی می گیرد.
وی ادامه داد: خوب هست کسی بتواند پول بیاورد اما پول به جیب چه کسی برود مهم است.
وی تاکید کرد:مگر قرار است ۲۹۰ نماینده رئیس کمیسیون بشوند نه اینگونه نیست بلکه وظیفه نماینده نظارت است.
زینل زاده افزود: شفاف هستم واهل دروغ نیستم هر چند می گویند اخلاق من تند است اما تندی با چه افرادی؟؟؟
وی ادامه داد: افرادی که به دنبال منافع شخصی هستند نمی توانم قبول کنم کنار من باشند و قول می دهم در راستای گرفتن حق شما یقه رئیس جمهور به پایین را خواهم گرفت.
زینل زاده ادامه داد: اگر بنده نماینده بودم امروز بجای تبلیغات به دنبال استیضاح رئیس جمهور بودم.
وی افزود : امیرکبیر ۳۹ ماه بر مسند قدرت بود و در این مدت به دنبال حل مشکلات مردم بود و اما در این شش سال دولت نتوانست کاری انجام دهد و دوسال دیگر باقی مانده است.
وی با توصیه به تاجگردون گفت: بهترین تبلیغ این بود که شما امروز یقه رئیس جمهور را بگیرید و من امروز خواهان عبور از این مشکلات هستم و بدانید من دروغ نگفته و نخواهم گفت و اگر در دوران نمایندگی من ۱۰۰ نفر بر سر کار بخواهند بروند به شما خواهم گفت نه اینکه محرمانه بین من و مردم باشد.
وی. افزود : به دنبال تقویت لیدرها نخواهم بود

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president