آوای جنوب

کلنگ‌زنی و افتتاحیه‌های گچساران در ایام دهه فجر برای یک جریان خاص مصادره نشود

آوای جنوب 

رئیس شورای ستاد تبلیغات اسلامی گچساران گفت: برنامه‌های ایام الله دهه فجرانقلاب اسلامی اعم از کلنگ‌زنی و افتتاحیه‌ها برای یک جریان مشخص و خاص مصادره نشود.

کلنگ‌زنی و افتتاحیه‌های گچساران در ایام دهه فجر برای یک جریان  خاص مصادره نشود

به گزارش آوای جنوب از گچساران، نشست هماهنگی برگزاری مراسم  دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور  امام جمعه شهرستان و برخی از مسوولان در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

 در این نشست یدالله مرادی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید مقاومت و همرزمانش، گفت:
آن چه که  امروز برای همه مهم و محور است آن است که بدانیم عزت، شرف و تمامی توانمندی‌های ما به اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

 وی با اشاره به برگزاری مراسمات دهه فجر انقلاب اسلامی ادامه داد: همه ما جدای از تفکر و جایگاه خود بایستی جشن پیروزی انقلاب اسلامی به بهترین نحو برگزار نماییم.

رئیس شورای ستاد تبلیغات اسلامی گچساران  با اشاره به اینکه امسال اولین سال در موضوع گام دوم انقلاب است، گفت: محور برنامه‌های ایام الله دهه فجر در راستای  برنامه‌های گام دوم انقلاب و تاکیدات رهبری باشد.

این مسوول ابراز کرد: امسال در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اولین سال از گام دوم انقلاب ما برنامه ها همایش ها و جشنواره ها و رویدادهای بسیار ارزشمند و متنوع و متعدد و متفاوت را در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور حداکثری خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه همه محورهای مورد توجه در اجرای برنامه های دهه مبارک فجر مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ترسیم و هرکدام از روزهای این دهه با عنوانی خاص نام گذاری شده است، افزود: شنبه۱۲بهمن ماه با عنوان «ولایتمداری، انقلابی گری، پیوند ناگسستنی امت و امام»، یکشنبه ۱۳بهمن ماه «تفکر دینی، فرهنگ و هنر انقلابی، تمدن نوین اسلامی»، ۱۴ بهمن ماه«جوان انقلابی، جهاد علمی، امیدآفرینی»، سه شنبه ۱۵ بهمن ماه «مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید» و چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه «سبک زندگی ایرانی اسلامی، اعتلای منزلت زن، تحکیم خانواده» نام گذاری شده است.

مرادی ادامه داد: همچنین پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه به نام «معنویت، ایثار، شهادت»، جمعه ۱۸ بهمن ماه «قرآن و عترت، وحدت اسلامی، آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی(عج)»، ۱۹بهمن ماه «امنیت پایدار، بازدارندگی، پاسداری از انقلاب اسلامی»، ۲۰ بهمن ماه «مردم سالاری دینی، عدالت اجتماعی، مبارزه با فساد»، دوشنبه ۲۱ بهمن ماه «جهاد، مقاومت، استکبارستیزی» و سه شنبه ۲۲ بهمن ماه با عنوان «حماسه حضور، عظمت ملت، تکریم سردار دل ها» نام گذاری شده است.

 مرادی با اشاره به همزمانی برگزاری مراسمات دهه فجر با زمان تبلیغات انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:  بایستی سعی شود که هویت انقلاب اسلامی حفظ شود و برنامه‌های ایام الله دهه فجرانقلاب اسلامی اعم از کلنگ‌زنی و افتتاحیه‌ها  برای یک جریان مشخص  و خاص مصادره نشود.

 وی ابراز کرد: در این فضای اخیر دستگاه‌های اجرایی هرگونه افتتاحیه و کلنگ زنی با حضور فرماندار و روسای ادارات و با محوریت انقلاب اسلامی برگزار شود.

 مرادی با اشاره به اینکه سال گذشته برگزاری مراسم دهه فجر با  ایام فاطمیه  مقارن بوده است، عنوان کرد: امسال این تداخل وجود ندارد و تعدد و تنوع برنامه‌ها  افزایش دارد.

رئیس شورای ستاد تبلیغات اسلامی گچساران با اشاره به اینکه کمیته ۱۲‌گانه دهه فجر انقلاب اسلام مراسمات دهه فجر را برگزار می‌کنند، خاطرنشان کرد: امسال کمیته‌ای جدید با عنوان کمیته اماکن مقدسه  افزوده شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president