آوای جنوب

کلافه شدن استاندار از دست مدیرانش/ خادمی مدیرانش را تهدید کرد

چرا استان توسعه پیدا نمی‌کند / با افرادی که بخواهند مانع توسعه استان شوند در هر رده که باشند برخورد می‌شود

خادمیاستاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیرانی که با توسعه کهگیلویه و بویراحمد همراه نباشند، کنار می‌روند.

آوای جنوب؛

سیدموسی خادمی ظهر امروز در جلسه گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی بیان کرد: حضور سرمایه‌گذار خصوصاً سرمایه‌گذار خارجی در استان موضوع مهمی است و باید به‌صورت جدی در دستور کار مدیران قرار گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به راه‌اندازی کارخانه سیمان مارگون اشاره کرد و گفت: طرح بزرگ کارخانه سیمان مارگون با مشارکت سرمایه‌گذار خارجی در استان در حال انجام است و پیشرفت فیزیکی خوبی در این کارخانه حاصل شده است.

وی اضافه کرد: برای راه‌اندازی و آغاز به کار کارخانه سیمان مارگون مشکلاتی از جمله بحث انتقال زمین، تأمین آب و برخی زیرساخت‌های لازم مانند نبود جاده مناسب بررسی و برخی از این مشکلات نیز حل و مجوزهای لازم صادر شد و قرار شد برای حل سایر مشکلات اقدامات لازم انجام شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه بویراحمد بیان کرد: برای توسعه استان حتماً نیازمند جذب سرمایه‌گذار هستیم و مردم و مدیران باید از سرمایه‌گذاری استقبال و حمایت کنند.

خادمی اضافه کرد: در این جلسه نکاتی مطرح شد که در برخی از ادارات ما در سطوح کارشناسی و مدیریتی عده‌ای در خصوص جذب سرمایه‌گذار کارشکنی می‌کنند که ما در این خصوص کوتاهی نخواهیم کرد و با کسانی که بخواهند در امر سرمایه‌گذاری در استان اختلال ایجاد کنند، برخورد قاطع می‌کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با افرادی که بخواهند مانع توسعه استان شوند در هر رده که باشند برخورد می‌شود.

وی عنوان کرد: هر مدیری که بخواهد مانع سرمایه‌گذاری شود یعنی مانع توسعه کهگیلویه و بویراحمد شده است که در هفته‌ آینده جلسه‌ای تحت عنوان رفع موانع تولید در استان برگزار می‌شود و دلایل عدم جذب سرمایه‌گذار مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در برخی از ادارات افرادی هستند که اختیاراتی دارند اما بدون اینکه مسئولیتی داشته باشند کار را قفل می‌کنند، مثلا اگر صنعت کشاورزی توسعه پیدا نکند مسئول جهاد کشاورزی باید پاسخگو باشد ولی کسی که مسئولیتی ندارد و کسی از او سوال نمی‌پرسد در روند پیشرفت کار اختلال ایجاد می‌کند.

خادمی بیان کرد: اگر صنعت توسعه پیدا نکند رئیس سازمان صنایع و معادن باید پاسخگو باشد، اما یک کارشناسی کار را قفل کرده و هیچ کس از او نمی‌پرسد چرا استان توسعه پیدا نمی‌کند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اجازه نمی‌دهیم مدیری از اختیاراتش به ضرر توسعه کهگیلویه و بویراحمد استفاده کند و کسی که مانع توسعه این استان شود، کنار می‌رود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president