آوای جنوب

فرمانده انتظامی باشت :

کشف ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در باشت

صدرایی نژادفرمانده انتظامی باشت گفت: ۱۵۰ کیلوگرم تریاک در پست ایست و بازرسی باشت کشف و ضبط شد.

آوای جنوب؛

سید محمد صدرایی‌نژاد امروز در باشت ضمن تبریک فرارسیدن هفته ناجا اظهار کرد: در آستانه هفته ناجا به همت جان برکفان و نیروهای خدوم انتظامی ۱۵۰ کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان مواد مخدر در باشت کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان باشت با تشریح چگونگی کشف و ضبط این محموله‌ مواد مخدر گفت: این محموله در محل ایست و بازرسی پل بریم از قاچاقچیان کشف و ضبط شد و در این ارتباط یک نفر دستگیر و یک خودرو نیز توقیف شد.

صدرایی‌نژاد افزود: مشکلاتی که امروز جوانان این مرز و بوم را تهدید می‌کند پدیده شوم مواد مخدر است که توسط افراد سودجو با ترفندهای خاص اقدام به توزیع می‌کنند.

این فرمانده انتظامی بیان کرد: در این راستا باید با برنامه‌ریزی و تدوین برنامه‌های علمی در امر آموزش عمومی و بهره‌گیری از امکانات به مبارزه با این پدیده شوم و خانمانسوز پرداخت.

فرمانده انتظامی شهرستان باشت با اشاره به تقدیم شهدای نیروی انتظامی در راه مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: هر ساله شهدای بسیاری را در این رابطه تقدیم می‌کنیم و این می‌طلبد با فرهنگ‌سازی مناسب در جامعه و نه گفتن به مواد مخدر این چرخه را تکمیل کنیم تا مصرف مواد مخدر به حداقل برسد.

وی اقدامات وسیع و ارزنده ماموران انتظامی شهرستان باشت را قابل تحسین برشمرد و خاطرنشان کرد: ما به عنوان تامین‌کنندگان امنیت در جامعه در انجام وظیفه از هیچ اقدامی دریغ نخواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد سوداگران مرگ جان و مال مردم و امنیت شهرستان را به خطر اندازند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president