آوای جنوب

در نشست مشترک فرماندار کهگیلویه و اعضای خیریه بوتراب خوی

کریمی: کهگیلویه برای ورود سرمایه‌گذاران آذربایجان‌غربی آماده است

۱۳۹۳۰۸۰۲۰۰۰۳۱۲_PhotoLفرماندار کهگیلویه در نشست با اعضای هیئت مدیره مؤسسه خیریه بوتراب خوی گفت: از ورود سرمایه‌گذاران آذربایجان غربی برای سرمایه‌گذاری در شهرستان استقبال می‌کنیم.

آوای جنوب؛

اعضای هیئت مدیره مؤسسه خیریه عترت بوتراب عصر امروز با حضور در دهدشت در یک نشست مشترک با فرماندار و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان کهگیلویه به بررسی مشکلات حوزه‌های مختلف پرداختند.

سید کرامت‌الله کریمی در این نشست با تشریح سیمای شهرستان و تبیین هویت تاریخی این دیار حضور خیرین عترت بوتراب از آذربایجان‌غربی را مایه افتخار و کمک به بهبود وضعیت شهرستان خواند و اظهار کرد: نشست‌ها و تعاملات فرهنگی دو شهرستان خوی و کهگیلویه در مدت حضور خیرین زمینه ارتباط تنگاتنگ مسئولان و مدیران در حوزه‌های مختلف را فراهم می‌سازد.

فرماندار کهگیلویه ورود بخش خصوصی را راهکار حل مشکلات موجود در این شهرستان دانست و نسبت به همکاری و تعامل با سرمایه‌گذاران برای رسیدن به معیارهای موردنظر در چارچوب قانون قول مساعدت داد.

کریمی تصریح کرد: حضور خیرین در دهدشت سرآغاز یک حرکت برای کمک به توسعه کهگیلویه است و امیدوارم این حرکت استمرار داشته باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president