آوای جنوب

پسنده: فتح خرمشهر، فتح ارزش‌ها و صف آرایی جبهه اسلام در مقابل جبهه کفر بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: فتح خرمشهر فتح خاک نبود بلکه فتح ارزرش ها بود و در حقیقت صف آرایی جبهه اسلام در مقابل جبهه کفر بود که در عملیات بیت المقدس به وقوع پیوست و تکیه گاه صدام برای مذاکرات جنگ از بین رفت.

اجرای 23 عنوان برنامه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در گچساران

 به گزارش آوای جنوب از گچساران، نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران با اصحاب رسانه شهرستان به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر  برگزار شد.

 در این نشست سرهنگ باقر پسنده با اشاره به نامگاری این روز به نام روز مقاومت،ایثار و پیروزی ، اظهار کرد:  خرمشهر قهرمان  در آن روزها بعد از ۵۷۶ روز با پایمردی، ایستادگی و جانفشانی رزمندگان آزاد و به آغوش ملت بازگشت.

وی افزود: در آن روزها امام راحل فرموده بودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد، فتح خرمشهر فتح خاک نبود بلکه فتح ارزرش ها بود و در حقیقت صف آرایی جبهه اسلام در مقابل جبهه کفر بود که در عملیات بیت المقدس به وقوع پیوست و تکیه گاه صدام برای مذاکرات جنگ از بین رفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ادامه داد:در این عملیات صدام و حزب بعث در مجامع بین المللی و هم در جنگ تحمیلی سیلی محکمی خوردند و همان صدامی که مدعی بود که آمده ایم که بمانیم اما رزمندگان اسلام این کار غیرممکن را ممکن ساختند و خرمشهر را آزاد کردند.

پسنده عنوان کرد: امروز به این نتیجه می رسیم که همزمان در این مسیر نورانی که شهداء و حضرت امام(ره) برایمان ترسیم کردند ثابت قدم باشیم پیروزی نهایی هم از آن ما خواهند بود چرا که امروز قدرت بازدارندگی ما برگرفته از آن مکتب عاشورایی است که در دوران دفاع مقدس بدست آوردیم.

وی تصریح کر د:امروز همه کشورهای منطقه با الگوگیری از فرهنگ بسیجی، فرهنگ عزت و اقتدار ایران اسلامی در مقابل دژخیمان عالم یعنی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب صف آرایی می کنندو با این وجود در حوادث اخیر همه شاهد بودیم که جوانان مظلوم فلسطینی با تبعیت از تفکر بسیجی رژیم صهیونیستی را به ذلت کشاندند.

پسنده  بیان کرد: امروز  به برکت خون شهدای جبهه مقاومت، تمام تاسیسات حیاتی و نظامی رژیم صهیونیستی در تیر رس موشک های نقطه زن رزمندگان فلسطینی قرار دارد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، اسرائیل امروز نفس های آخر را می کشد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در ادامه افزود: در واقع رمز پیروزی جهان اسلام در نابودی رژیم صهیونیستی و آزاد سازی قدس شریف است و  این حرکت و ایستادگی ملت بزرگ ایران، الگویی برای جهان اسلام و ملت های آزادی خواه جهان شد و امروز اگر بر این اصل اعتقاد داشته باشیم و تا مادامی که از آرمان های شهدایمان دفاع کنیم ، می توانیم الگویی موثر برای جهانیان باشیم و در تمامی صحنه ها نیز دشمنان را مایوس کنیم.

وی در ادامه با اشاره به  ویژه نامه های گرامیداشت فتح خرمشهر نیز گفت:به طور کلی ۲۳ ویژه برنامه را در سه روز آینده با شعار محوری ((ما مقتدریم))خواهیم داشت.

 پسنده گفت: در این ایام آذین بندی و فضای سازی فرهنگی در سطح حوزه ها و پایگاه های بسیج ،غبار روبی گلزار مطهر شهداء، برگزاری یادواره های شهداء، نشست های بصیرتی و روشنگری ، تجلیل از خانواده های شهداء، رزمندگان و ایثارگران، افتتاحیه پایگاه های مقاومت بسیج و  رزمایش دسته های رزمی در سطح همه پایگاه های مقاومت شهرستانبرگزار خواهد شد.

پسنده خاطرنشان کرد: رمز موفقیت و پیروزی انقلاب در تمامی عرصه ها تبعیت محض ازولایت فقیه است و به کوری چشم دشمان نیز ایران اسلامی با عزت و اقتدار به مسیرش تا ظهور حضرت حجت(عج) و تحقق پیروزی نهایی ادامه خواهد داد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president