آوای جنوب

پست جدید سردار «عدل هاشمی» در شرکت «نفت و گاز پرشیا»

عدل هاشمیطی حکمی سردار “عدل هاشمی” بعنوان معاون اجرایی شرکت نفت و گاز پرشیا و مجری طرح پتروشیمی ماهشهر وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام منصوب شد.

آوای جنوب؛

شرکت نفت و گاز پرشیا انجام فعالیت های پائین دستی و بالادستی صنایع نفت و گاز از قبیل اکتشاف، حفاری، ذخیره سازی گاز، توسعه میادین نفتی به صورتEPC، ایجاد پیمانکاری پالایشگاه و صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، تامین، احداث و ایجاد خطوط لوله و سایر تجهیزات انتقال نفت و گاز ، تولید و ساخت تجهیزات مربوط به نفت، گاز و پتروشیمی ، مدیریت پروژه های مختلف از جمله صنایع نفت، گاز و پتروشیمی (MC) و مشارکت و سرمایه گذاری با اشخاص حقیقی و حقوقی داخلی و خارجی را برعهده دارد .

“سردار هاشمی” پیش از این در مسئولیتهای مهم دیگری از جمله شهرداری دهدشت،شهرداری مسجدسلیمان، مدیرعامل گروه تخصصی نیروگستر، فرماندهی قرارگاه قرب قائم و قائم مقام بنیاد توسعه و عمران موقوفات کشور بسیار موفق و قابل تقدیر ظاهر شد که توانمندیهای وی به همراه پاکدستی و تخصص در پیشبرد امور سبب شد تا از وی در این مسئولیت مهم و بزرگ استفاده گردد.

وی همچنین یکی از مهمترین پروژه های تاریخ کشور بعنوان خط لوله صلح که انتقال گاز به کشور پاکستان بوده را به طول بالغ بر ۹۰۰ کیلومتر به اجرا رساند که تحسین رئیس جمهور وقت را بر انگیخت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. derafshi_tehran گفت:

    فضل الله یوتیه من یشاء والله واسعٌ علیم
    بلی این چنین است فضل خدا که بر هر که خواهد نماید عطا

    سالها خدمت به حقه ثمر بخش و موثر سردار هاشمی در عرصه سازندگی با هیچ عمل پاس داشتی قابل جبران نیست.
    شکی نیست زحمات و تلاش های سردار عزیز که سالهای عمر خود را برای خدمت به صنعت وعمران محرومیت زدایی سپری کردند هرگز فراموش نخواهد شد و در دفتر خدمات سازندگی ایران اسلامی ثبت و ضبط خواهد شد. انشاء الله در کنف الطاف خاصه ی الهی ماندگار خواهد ماند .
    بدیهی است خدمات ارزنده جنابعالی درمسئولیت های قبل و شایستگی های مدیریتی وفنی و اخلاق اسلامی موجبات واگذاری مسئولیت مهم جدید در صنعت نفت وگاز که شاهرگ حیاتی اقتصاد کشور است،شده است.

    اینجانب بر حسب وظیفه و به نمایندگی از سوی جمعی از جوانان شهرستان کهگیلویه ، ضمن خدا قوت و تبریک مسئولیت جدید، از خداوند آرزوی سلامتی و توفیق خدمت بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی را برایتان مسئلت می نمایم.

  2. سید گفت:

    خدا قوت سردار

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president