آوای جنوب

رئیس دانشگاه علوم پزشکی

پزشکان دریافت کننده زیرمیزی در کهگیلویه‌وبویراحمد از طبابت محروم می‌شوند

تحقق این موضوع باید پرداختی‌ها افزایش می‌دادیم که با پیگیری‌های انجام شده و اهتمام دولت‌کارانه و تعرفه پزشکان متخصص را افزایش دادیم

n00069137-bرئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به پی‌گیری‌های انجام شده شاهد کاهش گزارش از پزشکان زیرمیزی‌ بگیر در استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

آوای جنوب؛

رضا چمن در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج، اظهار کرد: از آغاز فعالیتم در این دانشگاه بحث حذف زیرمیزی پزشکان از مطالبات به حق مردم بود و این موضع به یکی از مهمترین دغدغه هایم تبدیل شد.

وی با اشاره به اینکه در اول کار این موضوع را با کنترل و نظارت مستمر و بیشتر آغاز کردیم، بیان کرد: برای .

چمن با ابراز نگرانی از اینکه در گذشته اگر پزشکی نسبت به گرفتن زیرمیزی اقدام می‌کرد تنها جابه‌جایی صورت می‌گرفت و برخوردی بازدارنده وجود نداشت، ابراز کرد: دیگر در این زمینه با کسی مصامحه نمی‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در گذشته هفته‌ای چندین گزارش در زمینه زیرمیزی پزشکان این استان داشتیم ولی هم اکنون با توجه به نظارت‌های انجام شده این تعداد به هر دو هفته یک گزارش کاهش یافته است.

چمن خاطرنشان کرد: به طور حتم کارکنان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی این استان برای رخت بر بستن پدیده زیرمیزی پزشکان متخصص در این استان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند تا این کار سبب رضایت خالق و مخلوق شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president