آوای جنوب

با حضور مسئولان استانی

پروژه بهسازی جاده ورودی باشت افتتاح شد

تاجبا حضور مسئولان استانی و شهرستانی پروژه بهسازی جاده ورودی شهر باشت افتتاح شد.

آوای جنوب؛

عصر امروز طی مراسمی با حضور نیک‌اقبالی معاون عمرانی استاندار، عزیزی مدیرکل دفتر امور شهری استانداری، تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی پروژه بهسازی جاده ورودی شهر باشت افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

غلامرضا تاجگردون در مراسم افتتاح این طرح اظهار کرد: بهسازی جاده ورودی شهر باشت که یکی از نیازهای اساسی باشت محسوب می‌شد در سال ۹۳ آغاز شد و با اجرای این طرح ضمن زیباتر شدن چهره منطقه در بدو ورود به شهر به لحاظ ترافیکی و کاهش خطرات جاده‌ای اقدامی ارزشمند صورت گرفت.

نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اهمیت این‌گونه پروژه‌ها و لزوم تسریع در روند این‌گونه طرح‌ها افزود: بهسازی جاده ورودی باشت با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و به طول سه کیلومتر در سال گذشته اجرا و هم‌اکنون به همت مسئولان و نظارت مستمر بر روند کار شاهد بهره‌برداری از آن هستیم.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه کشور ادامه داد: با توجه به پتانسیل‌های خوب شهرستان باشت برای پیشرفت در تمامی زمینه‌ها با همکاری و همت گماردن مسئولان و البته پیگیری و نظارت بر اجرای طرح‌ها در زمینه‌های مختلف که در این شهرستان صورت می‌گیرد می‌توان روز‌به‌روز شاهد رشد این منطقه باشیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president