آوای جنوب

وزیر اطلاعات به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند

حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد، در جلسه شورای اداری استان با حضور مقامات ارشد استانی، شرکت می‌کند

علویمعاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از سفر وزیر اطلاعات به این استان خبر داد.

آوای جنوب؛

مجید محنایی صبح امروز در جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و گرامیداشت چهاردهم و پانزده خرداد، به هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات روز یک‌شنبه ۱۷ خرداد میهمان مردم استان خواهد بود و در جلسه شورای اداری استان شرکت می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های نیمه شعبان در استان اشاره کرد و افزود: به همین مناسبت فردا چهارشنبه ساعت ۱۱ صبح مراسم جشن نیمه شعبان در مصلی امام خمینی شهر یاسوج با حضور آیت الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در سال گذشته نماینده ولی فقیه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد از عدم حضور مدیران در مراسمات و جشن‌های این ایام در سراسر استان گلایه‌مند بودند ، انتظار می‌رود که مراسمات جشن با حضور مدیران استان باشکوه برگزار شود.

این مسئول تصریح کرد: مراسم بیست‌و ششمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) روز پنج‌شنبه چهاردهم خرداد ساعت ۱۱ صبح در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهر یاسوج و سراسر استان برگزار می‌شود، ضمن اینکه مراسم بزرگداشت قیام خونین ۱۵ خرداد روز پنج‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهر یاسوج برگزار می‌شود.

محنایی از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان کهگیلویه و بویراحمد در تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان روز دوشنبه بیست و پنجم خرداد سال جاری در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. بیکار گفت:

    از پتروشیمی گچساران چه خبر؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

  2. شهروند گفت:

    احضار رییس حراست پتروشیمی گچساران به دادگاه به علت شکایت کارمند لیدر نماینده

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president