آوای جنوب

مدیرعامل تعاونی مطبوعات کشور:

واگذاری ۸۰ واحد مسکن مهر به متقاضیان مطبوعاتی کشور

مسکنمدیرعامل تعاونی مطبوعات کشور از واگذاری ۸۰ واحد مسکن مهر به متقاضیان مطبوعاتی کشور خبر داد.

آوای جنوب؛

علی‌اکبر بهبهانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیش از دو هزار نفر عضو تعاونی مطبوعات کشور هستند، گفت: تاکنون ۸۰ واحد مسکن مهر به متقاضیان مطبوعاتی واگذار شده است.

مدیرعامل تعاونی مطبوعاتی کشور بر حفظ منافع کشور توسط رسانه‌ها و مطبوعات تأکید کرد و افزود: مطبوعات ما نباید جبهه این طرف و آن طرفی بگیرند و از رادیو و تلویزیون‌های بیگانه نقل کنند، بلکه آنچه که به نفع و مصالح کشور است را منتشر کنند.

وی از اختصاص یارانه به مطبوعات استان‌ها خبر داد و بیان کرد: مصوب شده ۷۰ درصد آگهی‌های دولتی به روزنامه‌های محلی و ۳۰ درصد به روزنامه‌های سراسری تعلق گیرد.

بهبهانی اضافه کرد: امتیازبندی و رتبه‌بندی هفته‌نامه و ماهنامه‌ها آغاز شده و به‌صورت غیرمنتظره هر هفته یا هر ماه هفته‌نامه و ماهنامه‌ درخواست و براساس ۴۰ فاکتور نمره‌بندی و رتبه‌بندی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت تعاونی مطبوعات کشور در خصوص نبود خانه مطبوعات در کهگیلویه و بویراحمد گفت: خانه مطبوعات می‌تواند به صورت جدی از خبرنگاران حمایت کند که لازم است راه‌اندازی آن در این استان جدی گرفته شود.

وی از عضویت دو هزار نفر در تعاونی مطبوعات کشور خبر داد و بیان کرد: ۸۰۰ نفر از این تعداد طی دو سال اخیر عضو این تعاونی شدند.

بهبهانی از راه‌اندازی دانشگاه مجازی خانه مطبوعات خبر داد و افزود: با توجه به پتانسیل موجود در استان کهگیلویه و بویراحمد کلاس‌های حضوری و نیمه‌حضوری برای اهالی مطبوعات استان راه‌اندازی شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president