آوای جنوب

واکنش هومان عسکری به اظهارات تاجگردون:به جای سیاه نمایی ها مناظره کنید تا مردم تشخیص دهند

به گزارش آوای جنوب هومان عسکری کاندیداهای این دوره انتخابات حوزه گچساران و باشت در جمع هواداران خود در واکنش به اظهارات تاجگردون گفت: اگر آنگونه که نماینده می گوید و عمل کرده است پس این همه هیاهو برای چیست.

وی ادامه داد: در همان روز ثبت نام نیز گفتم عزت گچساران به شخص نیست.

عسکری تصریح کرد: اگر آقای نماینده مدعی آن است که در هشت سال نمایندگی خود هیچگونه تبعیضی وجود نداشته است و عدالت برقرار بوده است پس بهتر آن است گوشه ای بنشیند و نظاره‌گر این باشد تا مردم در روز انتخابات رای خود را به صندوق ها بیاندازند.

هومان عسگری خاطرنشان کرد: کاری نکنید که از پشت پرده ها و فشارها بگویم.

این کاندیدای جوان قشقایی افزود: آیا صدای خرد شدن غرور مادر و فرزندی را نمی بینید که چگونه در جلوی مغازه های این شهر کارتون های خالی را جمع می کنند تا امرار معاش کند در حالی که ماسک به صورت زده اند تا کسی آنها را نشناسد.

وی خطاب به تاجگردون گفت:متاسفانه شما از سر تکبر با مردم سخن می‌گویید و عزت گچساران را به خودتان ربط می دهید.

عسکری بیان کرد: عزت قشقایی به این است که اولین شهید انقلاب را داده است و آخرین شهید این گلزار شهدا نیز از آن قشقایی هاست.
این کاندیدای جوان خاطرنشان کرد: همانگونه که عزت این شهر به وجود چندین شهید انقلاب در یک روز است؛ پس فراموش نکنید عزت و بزرگی گچساران که در تاریخ این کشور رقم خورده است؛ حرکت انقلابی مردم این شهر در تقدیم چندین شهید در یک روز است نه شخص شما.

هومان عسکری ادامه داد: عزت به معنای آن است که عدالت در این شهر برای همه باشد نه فقط برای عده ای خاص.

این کاندیدای جوان در ادامه افزود: گچسارانی ها امروز خسته اند خسته از بی عدالتی؛ خسته از تبعیض؛ خسته از شعارهای تکراری.

وی با اشاره به شعار گذشته نماینده فعلی گچساران و باشت بیان کرد: شعار باران شما فقط برای عده‌ای خاص بارید؛ پس یادتان باشد زیبایی باران به آن است که عادلانه ببارد و برای همه ببارد نه برای عده ای خاص.

عسکری در توصیه به تاجگردون نیز گفت: بهتر آن است به آن خوابی که رفته اید بیدار شوید و به دل همین شهر بروید و مادرانی را ببینید که چگونه در جلوی مغازه های میوه فروشی بازمانده‌های میوه ها را جمع می کنند تا روزگارشان را سپری کنند و بدانید اینها نشانه عزت مندی نیست.

وی اظهار کرد: نگذارید بگوییم آنهایی که امروز در کنار شما هستند برای چه در کنار شما ایستاده اند و در پشت پرده ها چه خبر است.
عسکری با بیان اینکه: شما هشت سال نماینده مردم گچساران و باشت بوده اید و مدعی آن هستید بهترین بوده اید گفت: پس بهتر نیست گوشه ای بنشینید تا مردم در دوم اسفند به عملکرد شما نمره دهند چرا که دست و پا زدن شما این روزها  مثال دانش آموزی می‌ماند که نمره نگرفته است و تلاش می‌کند تا از معلمش نمره اش را بگیرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president