آوای جنوب

هیأت‌های عزاداری کهگیلویه و بویراحمد از جاده‌های اصلی برای دسته‌روی استفاده نکنند

سیاهپوررئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیأت‌های عزاداری کهگیلویه و بویراحمد به خصوص در روستاها از طول جاده‌های اصلی برای دسته‌روی استفاده نکنند.

آوای جنوب؛

منوچهر سیاهپور صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تسلیت ماه محرم به همه عزادارن حسینی اظهار کرد: این روزها شور حسینی در همه نقاط کشور و استان صد در صد شیعه کهگیلویه و بویراحمد دیده می‌شود.

این فرمانده انتظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پلیس و مجموعه نیروی انتظامی و همه پلیس‌های تخصصی ازجمله پلیس راه برای ایجاد محیط امن برای عزاداران حسنی همه تلاش خود را به کار می‌گیرند.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هم پلیس راه و هم پلیس راهور در این ایام با همه توان در صحنه حضور دارند، خاطرنشان کرد: عزاداران حسینی برای اینکه با مشکلی روبرو نشوند لازم است با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

سیاهپور با بیان اینکه بعضا دیده شده دسته‌جات عزاداری در طول جاده‌های اصلی حرکت می کنند، افزود: این کار خطرناکی است و ممکن است که حوادث ناگواری به همراه داشته باشد.

این فرمانده انتظامی با تأکید بر این که جاده‌های ما در حالت کلی از استاندارد لازم برخوردار نیستند، تصریح کرد: برای این که مشکلی برای عزادارن حسینی ایجاد نشود مسیر جاده‌های اصلی را برای دسته‌روی انتخاب نکنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president