آوای جنوب

هومان قشقایی ها سلام/نبودنت ، نجوای لالایی برای بودنشان را زمزمه می کرد

به گزارش آوای جنوب سعید رحمانی اصل از فعالین سیاسی گچساران در یادداشتی خطاب به هومان عسکری کاندیدای جوان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای از حوزه گچساران و باشت نوشته است..

هومان جان سلام
قشقایی را همیشه به اصالت و نجابتش شناخته ام .
کوتاه سخن کنم و کاغذ را کمتر به جوهر خیس نمایم ، خواستم فقط این را بدانی که ستایش می کنم ماندنت را ، چراکه همچون بزرگان ایلت در پهنای تاریخ تفسیر کردی ایستاده مردن را .

ای قشقایی زاده ؛
تاریخ گواهی خواهد داد که امسال جای جلاد و شهید را خواستند عوض کنند چراکه نبودنت ، نجوای لالایی برای بودنشان را زمزمه می کرد .
بودنی که در نبودن شما و قشقایی بود و خود بهتر از هر کس میدانی از چه می نویسم و می گویم .

هومان عزیز ،
امروز بر همگان آشکار شد که چه کسی دنبال پرونده سازی برایت بود آنگونه که بخشی از ناگفته ها را سردار خورشیدی با جسارتش بیان کرد !
چرا که در یک کلام قشقایی می بایست کاندیدا نداشته باشد ؛ چرا که قشقایی می بایست از خرد و تیزهوشی بهمن بیگی ، شجاعت و غیرت صولت الدوله و صداقت آیت الله حکیم جهانگیرخان قشقایی محروم می ماند تا دوباره شاهد تداوم نخبه کشی و تبعیض و انحصارخانوادگی و … که سالهاست فضای این دیار آلوده به آن است باشیم .

پس به عنوان رقیبی قابل احترام و بزرگ خوش آمدی و امیدوارم در رقابتی سالم در این عرصه ناپاک ! شاهد رقم زدن روزهای خوب برای این دیار باشیم .

سعید رحمانی اصل

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president