آوای جنوب

فرماندار بویراحمد

هم‌افزایی دستگاه‌های خدمات‌رسان بویراحمد در استقبال از مسافران نوروزی

یاری پور فرماندارفرماندار بویراحمد بر لزوم هم‌افزایی دستگاه‌های خدمات‌رسان بویراحمد در استقبال از مسافران نوروزی تاکید کرد.

آوای جنوب؛

هوشنگ یاری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و آغاز سفرها اظهار کرد: دستگاه‌ها و ارگان‌های خدمات‌رسان و عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی با هماهنگی و همراهی هرچه بیشتر به استقبال مسافران بروند تا سالی متفاوت در جذب گردشگر داشته باشیم.

وی ادامه داد: به منظور استقبال باشکوه از مهمانان و مسافران نوروزی به شهرستان باید آمادگی لازم برای خدمات‌دهی و جذب هرچه بهتر و بیشتر مسافر و گردشگر را داشته باشیم.

فرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه نحوه برخورد و خدمات‌دهی به مسافران در جذب هرچه بیشتر گردشگران موثر خواهد بود، گفت: شهرستان بویراحمد به دلیل شرایط جغرافیایی و آب و هوایی خاص خود موقعیت خاصی در جذب گردشگر دارد.

یاری‌پور، بویراحمد را از شهرستان‌هایی با آب و هوای سردسیری و با توپوگرافی خاص و قرار گرفتن در کریدور شمال به جنوب عنوان کرد و گفت: این موقعیت جغرافیایی خاص شهرستان باعث ورود خیل عظیم مسافر و گردشگر شده که باید با آمادگی به آن‌ها خدمات‌دهی صورت گیرد.

این مسئول با تاکید بر اینکه در هفته گذشته جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی تشکیل شد و دستگاه‌ها موظف به اعلام آمادگی هرچه تمام‌تر هستند، گفت: امیدواریم دستگاه‌های عضو با هم‌افزایی به مسافران پایتخت طبیعت ایران ارائه خدمت کنند.

مسئول ارشد اجرایی دولت در شهرستان بویراحمد کمیته اسکان را از کمیته‌های مهم در ستاد تسهیلات سفر عنوان کرد و گفت: در سنوات گذشته آموزش و پرورش متولی اسکان مسافران نوروزی بوده که در سال جدید نیمی از اسکان شهرستان به عهده این نهاد علمی و آموزشی است.

یاری‌پور با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند تمام مسافران را اسکان و ساماندهی کند، گفت: انتظار می‌رود دیگر دستگاه‌ها نهایت همکاری را در این خصوص داشته باشند.

وی از اعلام آمادگی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و گفت: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته و اعلام آموزش و پرورش ۱۰۰ مدرسه با ۸۸۹ کلاس درس آماده مهمان‌پذیری هستند که در جلسات آخر ستاد تعداد نهایی کلاس‌ها نیز اعلام می‌شود.

فرماندار بویراحمد در پایان بر لزوم همکاری و هم‌افزایی هرچه بیشتر دستگاه‌های خدمات‌رسان و عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی تاکید کرد و گفت: خوشبختانه در سال گذشته وفاق و مدلی خوبی وجود داشت که انتظار می‌رود این هم‌افزایی بیش از پیش باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president