آوای جنوب

هفته انتخاباتی در گچساران و باشت/زورآزمایی کاندیداهای انتخابات در گچساران و باشت

آوای جنوب
به گزارش آوای جنوب هر چند به اسفند انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم فضای انتخاباتی در شهرستان گچساران باشت به اوج خود می‌رسد.

بر اساس قانون انتخابات تمامی کاندیداهای انتخاباتی از برگزاری میتینگ انتخاباتی تا هفته تبلیغات منع شده اند اما به جرات باید گفت این هفته؛ هفته ای سرنوشت‌ساز برای کاندیداهای انتخاباتی این حوزه خواهد بود.

مرد چشم سبز باوی که به جرات باید گفت روزهای فشرده ای را پشت سر می گذراند و خانه به خانه می رود اینبار به تالار قصر سفید گچساران می رود تا در جمع هواداران خود به سخنرانی بپردازد.

به نظر می رسد که سید قدرت حسینی حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد؛ چرا که نقدهای غلامرضا تاجگردون نماینده فعلی مردم گچساران باشت سید قدرت حسینی را وادار خواهد کرد تا از ناگفته ها سخن بگوید.

دیگر کاندیدای انتخاباتی گچساران و باشت اردلان زینل زاده نیز این روزها در حال برگزاری نشست های خود می باشد.

اردلان زینل زاده به آبچیرک خواهد رفت تا در جمع اهالی این روستا به سخنرانی بپردازد.

سید قدرت و یارانش به قصر سفید می‌روند؛ اردلان زینل زاده و یارانش به آب چیرک می روند و باید به نظاره نشست که کدام یک می توانند در فضای رسانه ای برتری خود را به رقیب اصلی شان بقبولانند.

هومان عسکری دیگر کاندیدای جوان انتخاباتی این دوره که این روزها نشست های خود را برگزار می کند نیز به تهران رفته است تا دیداری با گچسارانی های مقیم تهران داشته باشد.

اما غلامرضا تاجگردون نماینده فعلی مردم گچساران و باشت در آخر هفته به منطقه خواهد آمد و در ابتدا به باشت خواهد رفت و پس از میتینگ انتخاباتی خود در باشت به باباکلان می‌رود. تا در پایگاه قشقایی ها خود را در این روستا ارزیابی کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president