آوای جنوب

هرگونه استفاده از امکانات اداری و عمومی برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع است

مقیمیرئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه در برگزاری انخابات قانون ملاک عمل خواهد بود، گفت: هرگونه استفاده از امکانات اداری و عمومی برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع است.

آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، محمدحسین مقیمی معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور در همایش معاونان سیاسی امنیتی استانداری‌های سراسر کشور،گفت: هرگونه استفاده از امکانات اداری و عمومی برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع است و قانون ملاک عمل خواهد بود.

وی با اشاره به ضرورت فاصله گرفتن از شیوه‌های سنتی مدیریت در بدنه استانداری‌ها و فرمانداری‌های سراسر کشور، افزود: فرمانداران باید با کارآمدی و استفاده از منابع و امکانات موجود شرایط کسب و کار را فراهم و خلق ثروت کنند.

معاون سیاسی وزیر کشور، تصریح کرد: وزارت کشور به ویژه فرمانداران وظیفه سنگینی در قبال اجرای سیاست‌های دولت در مناطق تحت مسئولیت خود دارند، چرا‌که دولت تعهد داده است که در کشور تحولات مثبتی در همه عرصه‌ها ایجاد کند و شما به عنوان نمایندگان دولت می‌بایست موانع موجود در این زمینه را برطرف و زمینه ایجاد تحول را فراهم کنید.

مقیمی خطاب به معاونان سیاسی و امنیتی استانداری‌های سراسر کشور، تأکید کرد: در شهرستان‌ها از فرماندارانی استفاده شود که بتوانند با تلاش مضاعف خود عقب‌ماندگی‌های گذشته را جبران و با هماهنگی کامل سیاست‌های دولت را در منطقه تحت مسئولیت خود عملیاتی کنند.

وی با تأکید بر لزوم تقویت مجموعه‌های غیردولتی برای انجام برخی از امور جامعه خواستار توجه جدی به موضوع فعالیت احزاب در استان‌ها به ویژه در آستانه انتخابات شد و افزود: فرمانداران باید به ایجاد فضای امید و نشاط سیاسی در شهرستا‌ن‌ها کمک کنند.

در این همایش که ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور نیز حضور داشت، رضازاده مدیرکل سیاسی، زرین‌کلاه مدیرکل امنیتی و خانم احمدی مدیرکل تقسیمات کشوری به بیان نقطه نظرات و توصیه‌های اجرایی خطاب به معاونین سیاسی امنیتی استانداری‌های کشور، به ویژه در زمینه‌های مباحث امنیتی شورای تأمین و شهرستان‌ها، کنترل مرزها، امور اتباع خارجی و اشکالات کارشناسی اجرای طرح تقسیمات کشوری در سال‌های اخیر پرداختند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president