آوای جنوب

نیروهای شرکتی ۲ مراکز بهداشتی و درمانی کهگیلویه و بویراحمد تعیین تکلیف شدند

.

بعد از کش و قوس‌های فراوان و با تصمیم شورای تامین و سازمان بازرسی؛ نیروهای شرکتی ۲ مراکز بهداشتی و درمانی کهگیلویه و بویراحمد تعیین تکلیف شدند.

به گزارش آوای جنوب؛ معاون مدیریت و توسعه منابع دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تصمیم سازمان بازرسی و بعد از بررسی‌های زیاد توسط شورای تامین، موضوع نیروهای شرکتی بیمارستان شهید جلیل یاسوج و شبکه بهداشت و درمان باشت تعیین تکلیف شد.

♦️جلال پوران‌فرد با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته تعداد زیادی نیرو بدون آزمون در بیمارستان‌های شهید جلیل یاسوج و شبکه بهداشت و درمان باشت به صورت شرکتی بکار گرفته شدند، خاطرنشان کرد: حتی بسیاری از این افراد بدون پرداخت بیمه و دریافت حقوق مشغول فعالیت بودند.

♦️وی با اشاره به اینکه در یک سال اخیر موضوع تعیین تکلیف این نیروها به جد در دستور کار مسئولان و متولیان امر از جمله سازمان بازرسی بوده است، ادامه داد: بررسی این مسئله در دستور کار شورای تامین قرار گرفت و در نهایت تصمیم به بکارگیری هرگونه نیرو با آزمون شد.

♦️پوران‌فرد با تاکید بر اینکه بکارگیری این نیروها در گذشته انجام شده است، بیان کرد: دکتر پرویز یزدانپناه در بکارگیری و مسائل پیش آمده بعد از فعالیت این نیروها نقشی نداشته است و اتفاقا وی خواستار ادامه فعالیت این افراد بود که با مخالفت متولیان امر قرار گرفت.

♦️وی با تاکید بر اینکه بسیاری از این نیروها غیر نیاز بوده است، تصریح کرد: در نشستی با حضور مسئولان و متولیان امر دکتر یزدانپناه خواستار برگزاری آزمون در بین همین نیروها بودند که این درخواست سرپرست دانشگاه مورد موافقت قرار نگرفت.

♦️پوران فرد اظهار داشت: سعی می‌کنیم در کمترین زمان ممکن آزمون بکارگیری نیروهای مورد نیاز این مراکز را برگزار کنیم تا در یک فضای رقابتی این افراد بکار گرفته شوند.

♦️وی با بیان اینکه تمام نیروهایی که در قالب مجوز بکار گرفته شده‌اند حقوق و بیمه آنان پرداخت می‌شود، ادامه داد: بنا به تصمیم متولیان امر برای بکارگیری نیروهای مورد نیاز مطابق با ضوابط استخدامی و مجوز صادر شده از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام می‌شود و تلاش می‌کنیم در برگزاری آزمون جدید امتیازهای برای این افراد در نظر گرفته شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president