آوای جنوب

نمایشگاه بهاره کالا در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه بهاره در شهرستان‌های استان دایر می‌شود.

آوای جنوب؛

داریوش دیودیده ظهر دوشنبه از برگزاری نمایشگاه بهاره در سه شهرستان بویراحمد، گچساران و کهگیلویه خبر داد و به خبرنگاران گفت: این نمایشگاه ۱۸ تا ۲۸ در این شهرستان‌ها دایر می‌شود.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه‌ها نیازمندی‌های شب عید مردم از قبیل کفش، پوشاک، تنقلات، شیرینی و خشکبار ۱۰ تا ۱۵ درصد کمتر از قیمت بازار عرضه می‌شود.

این مسئول اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف تأمین و دسترسی آسان مردم اقلام مورد نیاز، کاهش قیمت محصولات نسبت به قیمت بازار و تعدیل در بازار برگزار می‌شود ضمن اینکه عرضه کالای خوب و با کیفیت در نمایشگاه امسال در دستور کار قرار دارد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سایر شهرهای استان نمایشگاه فروش فوق‌العاده با محوریت اتاق اصناف استان از ۲۰ تا ۲۹ اسفند برگزار خواهد شد که در سطح استان بیش از ۱۵ فروشگاه فوق‌العاده محصولات مورد نیاز مردم را در شب عید عرضه خواهند کرد.

وی یادآور شد: از واحدهای تولیدی و مراکز پخش در استان دعوت شده که در نمایشگاه بهاره و همچنین نمایشگاه‌های فروش فوق‌العاده تولیدات خود را به مردم عرضه کنند.

دیودیده عنوان کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تا ۲۰ فروردین بر قیمت و همچنین نحوه توزیع سه کالای مهم نان، مرغ، گوشت و میوه نظارت می‌کنند که مردم و مسافرین نوروزی در تهیه این کالاها با مشکل و کمبودی مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه تنظیم بازار و تهیه میوه مورد نیاز مردم در شب عید به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده است، افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد برای خرید و ذخیره‌سازی میوه شب عید مردم نهایت همکاری را با جهاد کشاورزی این استان انجام می‌دهد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president