آوای جنوب

فرماندار گچساران:

نظارت بر اجرای طرح‌های اشتغالزایی اولویت‌کاری مسئولان قرار بگیرد

رحیمی فرماندارفرماندار گچساران گفت: نظارت بر اجرای طرح‌های اشتغالزایی در راستای رفع بیکاری در شهرستان در اولویت‌کاری مسئولان قرار بگیرد.

آوای جنوب؛

عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در جلسه کمیسیون بررسی طرح‌های اشتغالزایی پیشنهادی به صندوق مهر امام رضا(ع) گچساران که با حضور جمعی از مسئولان و کارگروه اشتغال شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد و راه‌اندازی طرح کارگاه‌های اشتغالزایی زود بازده عامل موثری در مبارزه با فقر و بیکاری است.

وی افزود: در راستای عملیاتی کردن اجرای طرح‌های اشتغالزایی، مسئولان باید با همکاری و حمایت از طرح‌های زود بازده نسبت به مسئله مهم بیکاری و معضلات آن تلاش کنند.

فرماندار گچساران با اشاره به طرح‌های اشتغالزایی مصوب شده با صندوق مهر امام رضا(ع) و با تاکید بر استفاده درست از فرصت‌های به وجود آمده، تصریح کرد: همکاری حمایت و سرمایه‌گذاری جهت ایجاد طرح‌های اشتغالزایی علاوه‌ بر ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان نیز مسیری مناسب جهت توسعه و پیشرفت شهرستان است.

رحیمی در بخشی از سخنان با اشاره به نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی از مسئولان جهاد کشاورزی خواستار دعوت از همه کارشناسان جهت شرکت در این نمایشگاه شد.

وی با تاکید بر اهمیت اشتغال و لزوم توجه به معضلات بیکاری در شهرستان، متذکر شد: جهت رفع و یا کاهش مشکلات اقتصادی در شهرستان، دستگاه‎های ارائه‌دهنده طرح‌های اشتغالزایی تحت حمایت صندوق مهرامام رضا(ع) باید حداکثر زمان یک هفته نسبت به تکمیل و تحویل پرونده طرح‌ها به این نهاد اقدام کنند.

فرماندار گچساران با اشاره به مصوبات جلسات قبل مبنی‌ بر خرید لوازم مورد نیاز شرکت بهره‎برداری نفت و گاز گچساران از بازار این شهرستان، عنوان کرد: به زودی نسبت به تهیه لیست اقلام مصرفی شرکت نفت این شهرستان طی جلسه‌ای با واحدهای صنفی شهرستان هماهنگی و پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.

رحیمی با اشاره به ۲۴ طرح تولیدی اشتغالزایی مورد توافق صندوق مهرامام رضا(ع)، بیان کرد: جهت کسب موفقیت و رشد در اجرای طرح‌های تولیدی مذکور در راستای مبارزه با بیکاری و پیشرفت و توسعه شهرستان، باید نظارت بر اجرای این طرح‌ها در اولویت‌کاری قرار بگیرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president