آوای جنوب

رئیس مخابرات گچساران مطرح کرد

نصب ۷ سایت آنتن‌دهی در مسیر گچساران تا بی‌بی حکیمه (س)

کرمیرئیس مخابرات گچساران گفت: از مسیر گچساران تا بی‌بی حکیمه (س) هفت دکل مخابراتی برای پوشش مطلوب آنتن‌دهی موبایل نصب شده است.

آوای جنوب؛

فریدون کرمی امروز در پاسخ مبنی بر وضعیت نامطلوب آنتن‌دهی موبایل در برخی مسیرهای ارتباطی از جمله جاده بی‌بی حکیمه (س) اظهار کرد: شرکت مخابرات در راستای پوشش‌دهی مطلوب تلفن همراه اقدام به نصب دکل و سایت آنتن‌دهی در برخی مسیرهای ارتباطی کرده است.

وی افزود: سقطاطون، روستای باباکلان، بن پیر و کمبل از جمله مناطقی است که سایت‌های آنتن‌دهی تلفن همراه در این مسیرها نصب شده است.

رئیس مخابرات گچساران با بیان این‌که پستی و بلندی همچنین وجود تپه‌های زیاد سبب عدم آنتن‌دهی کامل تلفن‌های همراه شده است، یادآور شد: از مسیر ارتباطی گچساران تا بی‌بی حکیمه (س) هفت دکل مخابراتی برای پوشش بهتر و استفاده مردم از تلفن‌های همراه نصب شده است.

کرمی با اشاره به وضعیت آنتن‌دهی جاده دژسلیمان گفت: در این منطقه نیز مخابرات اقدام به نصب دکل کرد که متأسفانه به دلیل سرقت ترانس این دکل فعلا وضعیت به روال گذشته است.

وی افزود: اگر اداره برق در خصوص نصب ترانس جدید همکاری و تعامل داشته باشد با نصب این دکل افزون بر ۲۰ کیلومتر پوشش تلفن همراه بعد از روستای دژسلیمان محقق می‌شود.

کرمی در پایان به سئوالی مبنی بر وضعیت نامطلوب مسیر ارتباطی گچساران به دیلم گفت: مسیر و جاده‌های حوزه شرکت نفت گچساران به این شهرستان از لحاظ آنتن‌دهی در حوزه گچساران نمی‌باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. باشت موسوی گفت:

    مهندس کرمی در دوران مدیریتشان موفق وبه نحو احسن وفارغ از هر گونه جناح بازی سیاسی وهمگام با مردم ومجموعه پرسنل خود عمل میکنند وهرکس یکبار ارباب رجوع ایشان شده از نحوه برخورد ایشان رضایت کامل داردانشااله که موفق باشند

  2. دوست گفت:

    مرد شریف وکاربلدی است

  3. روزان گفت:

    مهندس جان فکری به کابل های تلفن خیابان پیروزی بکنید خیلی درهم وبرهمه مثل تار عنکبوته واز دیوارها اویزوده!!

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president