آوای جنوب

نشست اصولگرایان شهرستان باشت برگزار شد

در این نشست نظرها بهم نزدیک بوده ودر وهله اول وحدت را سر لوحه کلیه برنامه های خود قرار داده واهداف پیشنهادی را معرفی کردند

اصولگرایانبه گزارش آوای جنوب؛ نشست نیروهای شاخص اصولگرایان شهرستان باشت برگزار شد و در این نشست هر کدام از نیروهای اصولگرا نقطه نظرات و پیشنهادات وراهکارها و نظرات خود را ارائه نمودند.

اختصاصی آوای جنوب؛

در این نشست نظرها بهم نزدیک بوده ودر گام اول وحدت را سر لوحه کلیه برنامه های خود قرار داده واهداف پیشنهادی را معرفی کردند .وتصمیم بر این شد که کاندید منتخب نشست اصولگرایان را با قاطعیت حمایت کنند.

نماینده مورد نظر اصولگرایان در چند روز آینده پس از تصمیم نهایی شورای نگهبان در مورد رد یا تایید استانی شدن انتخابات با حضور حداکثری اصولگرایان شهرستان باشت و با نظر اکثریت اصولگرایان انتخاب خواهد شد و همه نیروهای اصولگرا قاطعانه از ایشان حمایت خواهند کرد و در صورت استانی شدن انتخابات تصمیمات دیگری گرفته خواهد شد.

در چند روز آینده از تمامی اصولگرایان شهرستان باشت و روستاهای اطراف دعوت بعمل خواهد آمد و ده نفر به عنوان نمایندگان اصولگرایان شهرستان باشت انتخاب خواهد شدو نفرات منتخب با نمایندگان اصولگرای شهرستان گچساران هماهنگی لازم را داشته باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president