کد خبر : 7950
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 - 13:32

نحوه دستگیری عامل ایجاد مسمومیت‌ها در کهگیلویه و بویراحمد

نحوه دستگیری عامل ایجاد مسمومیت‌ها در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: عامل ایجاد مسمومیت‌ها در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شد. آوای جنوب؛ سردار غلام‌عباس غلام‌زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج با اشاره به دستگیری عامل ایجاد مسمومیت‌های زنجیره‌ای در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این اقدام مجرمانه در ماه گذشته در برخی نقاط استان توسط

غلامزادهفرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: عامل ایجاد مسمومیت‌ها در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شد.

آوای جنوب؛

سردار غلام‌عباس غلام‌زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در یاسوج با اشاره به دستگیری عامل ایجاد مسمومیت‌های زنجیره‌ای در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این اقدام مجرمانه در ماه گذشته در برخی نقاط استان توسط این مجرم سابقه‌دار انجام شد.

وی گفت: متأسفانه فردی که سابقه اقدامات مجرمانه از قبیل سرقت را داشت به دلیل انگیزه سرقت اقدام به بی‌هوش کردن برخی از هم استانی‌ها و همچنین تعدادی از شهروندان دیگر کرده بود.

فرمانده ارشد انتظامی استان افزود: این فرد با شربت‌های آلوده به برخی مواد بی‌هوش‌کننده، قصد به سرقت بردن اموال افراد از جمله طلاجات را داشت که در یک مورد هم موفق به چنین کاری شده بود.

غلام‌زاده گفت: خوشبختانه تیم‌های اطلاعاتی و پلیسی ما با کار شبانه‌روزی و پی‌گیری‌های مستمر خود توانستند این فرد سابقه‌دار را در خارج از استان و در استان بوشهر و شهرستان برازجان دستگیر کنند.

وی با بیان این که پس از دستگیری مقداری از مواد بی‌هوش‌کننده و مواد مخدر از فرد مذکور کشف و ضبط شد، افزود: این فرد با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد.

این فرمانده انتظامی با بیان توصیه‌های پلیسی در این خصوص تصریح کرد: مردم باید هوشیار باشند و هر موادی را که دیگران تعارف کردند مصرف نکنند چرا که ممکن است کسی قصد انجام اعمال مجرمانه این چنینی را داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.