آوای جنوب

ناگفته های محمد حسین ضیایی سرمربی سابق نفت گچساران از کار در گچساران

در زمان مربیگری من، آقای باروساد با علاقه خاصی از یک گچسارانی نیز دلسوزتر عمل می‌کردو…

ضیاییسرمربی سابق نفت و گاز گچساران گفت: ۱۰ تا ۱۲ نفر از بازیکنان نفت و گاز در رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان تیم، بومی بودند که آنها را انتخاب کردم تا در کنار تیم به کسب تجربه بپردازند.

آوای جنوب؛

محمد ضیایی امروز در این گفت‌و‌گو با بیان اینکه از همان روزهای نخستی که وارد گچساران شدم متوجه محرومیت این شهرستان شدم، اظهار داشت: از همان روزهای نخست با دیدن شرایط محرومیت در گچساران تصمیم بر انجام خدمت به فوتبال این شهرستان گرفتم و کار خود را آغاز کردم.

وی با اشاره به برخی شرایط موجود در زمان مربیگری خود در نفت و گاز گچساران افزود: در روزهایی که از بازیکنان برای حضور در تیم تست گرفته می‌شد، برخی مسائل و انتظارات سبب بروز برخی مشکلات برای ما شد.

سرمربی سابق نفت و گاز گچساران با بیان اینکه بروز برخی مسائل شرایط و انتظارات هواداران و علاقمندان کار را برای مربیگری در گچساران سخت می‌کرد، خاطرنشان کرد: اما با توجه به شرایط روحی و تجربه کاری با وجود این شرایط کار خود را در تیم نفت و گاز گچساران آغاز کردم.

ضیایی با اشاره به وجود برخی اختلافات سلیقه‌ای با برخی مدیران در زمان مربیگری در تیم نفت و گاز گچساران، بیان کرد: در برخی موارد فشارهایی برای استفاده و ماندن یک بازیکن در تیم از سوی برخی افراد اعمال می‌شد که البته با حمایت مدیران نفتی از جمله محمد باورساد، مدیرعامل سابق شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران این قضایا محقق نشد و ما به کار خود ادامه دادیم.

وی ضمن تشکر از زحمات باورساد، مدیرعامل سابق نفت و گاز گچساران، ادامه داد: این مدیر نفتی از همان لحظات اولیه حضور در گچساران و تیم فوتبال نفت و گاز این شهرستان ما را مورد حمایت خوبی قرار داد که از زحمات وی کمال تشکر و قدردانی را دارم.

ضیایی در پاسخ به اشاره خبرنگار فارس مبنی بر اینکه اعمال فشار در کار سرمربی توسط هر مقامی دخالت در کار سرمربی است اما به نظر می‌رسد در گچساران این امر به دلیل علاقه افراد به تیم و بازیکنان بومی صورت گرفته باشد، گفت: اعتقاد من به عنوان سرمربی نفت و گاز استفاده از بازیکنان بومی که در سطح این تیم باشند، بود و در این خصوص نیز هیچ مشکلی وجود نداشت.

سرمربی سابق فوتبال نفت و گاز گچساران افزود: اعتقاد من این بود که مسئولان تیم برای داشتن تیمی قوی و مقتدر، باید با استفاده از بازیکنان بومی و با اعمال برنامه‌های درازمدت به این مهم دست پیدا می‌کردند.

ضیایی با بیان اینکه نیمی از تیم نفت و گاز گچساران را بومی انتخاب کردم، گفت: ۱۰ الی ۱۲ نفر از بازیکنان نفت و گاز در رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان تیم، بومی بودند که آنها را انتخاب کردم تا در کنار تیم به کسب تجربه بپردازند.

وی با بیان اینکه طرفدار بومی‌گری در تیم هستم با گریزی به فعالیت خود در تیم شهرداری تبریز عنوان کرد: وقتی تیم شهرداری تبریز را به مرحله پلی‌آف آوردم، ۸۰ درصد بازیکنان تیم، بومی بودند.

ضیایی اظهار کرد: با آغاز کار، آقایان باورساد و غلامی در کنار تیم به حمایت ما پرداختند و روند تیم نیز قابل قبول بود و تیم از هفته‌های نخست از تیم‌های برتر جدول بود.

سرمربی سابق تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با بیان اینکه در زمان مربیگری من، آقای باروساد با علاقه خاصی از یک گچسارانی نیز دلسوزتر عمل می‌کرد، عنوان کرد: در اواخر بازی‌های لیگ ما با مصدومیت‌های بازیکنان و شیطنت برخی افراد مواجه شدیم که این امر سبب ضربه زدن به تیم شد.

وی با اشاره به حضور یوسف باقری، مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و شریفی در کنار تیم نفت و گاز این شهرستان گفت: این افراد در کنار تیم نقش مهمی ایفا می‌کنند و حمایت‌ها و کمک‌های خوبی به تیم کرده‌اند که وجود این افراد می‌تواند سبب موفقیت و آرامش تیمی نفت و گاز شود.

ضیایی با اشاره به بازی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران مقابل نیروی زمینی تهران گفت: این بازی را از نزدیک مشاهده کردم؛ واقعا نفت و گاز مستحق شکست نبود و در پایان بازی نیز به میان بازیکنان نفت و گاز رفته و به آنها روحیه دادم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. سید گفت:

    واقعا با صداقت از اقای باورساد یاد کردید.اقای باورساد خیلی دغدغه و دلسوزی برای گچساران و گچسارانی داشت.خدا پشت و پناهش باشه

  2. کامران گفت:

    آقای ضیایی تو رو جون هر کسی که دوست داری برگرد ، چمنیان تیم نفت گاز رو نابود کرده داریم سقوط میکنیه ب لیگ دسته دوم ، برگرد برگرد برگرد

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president