آوای جنوب

ناهماهنگی برخی ادارات عامل ایجاد مشکل در خدمت‌رسانی به مردم باشت

جلسه-شورای-اداری-شهرستان-باشت-۲ناهماهنگی‌های برخی ادارات در باشت باعث شده که با هدف آبادانی و خدمت به مردم برخی خدمات تعطیل شده و یا مشکلات مضاعفی برای شهروندان پدید آید.

آوای جنوب؛

مدتی است که در گذر از خیابان‌های شهر باشت هرج‌ومرج‌هایی را شاهد هستیم که بر اثر ناهماهنگی برخی ادارات شهرستان به وجود آمده است.

این ناهماهنگی‌های ادارات موجب شده که با هدف آبادانی و خدمت به مردم برخی خدمات تعطیل شده و یا مشکلات مضاعفی برای شهروندان پدید آید.

نمونه بارز این ناهماهنگی ادارات باشتی در خیابان پاسداران شهر باشت به خوبی به چشم می‌خورد؛ خیابانی که در سال ۹۳ کلنگ‌زنی بازگشایی آن توسط مسئولان استانی را داشته و همچنین کلینیک زنده‌یاد تاجگردون به عنوان مجهزترین و زیباترین کلینیک تخصصی استان کهگیلویه و بویراحمد در آن قرار دارد.

در عبور از این خیابان کنده‌کاری‌های متعددی سد راه عابران و خودروها شده به گونه‌ای که مردم جهت رفت‌و آمدهای خود مجبور به تغییر مسیر بوده و اهالی این خیابان نیز باید با مشکلات ناشی از این کنده‌کاری‌ها از جمله گرد و خاک‌های روزانه، سروصدا و عدم رفاه در رفت‌و آمد کنار آیند.

در صحبت با کارگران و اهالی این خیابان به ناهماهنگی برخی ادارات از جمله آب، گاز و … می‌رسیم که با هدف انجام خدمت اقدام کرده‌اند، اما به دلیل عدم هماهنگی باعث شده هر کدام از ادارات قسمتی را کنده‌کاری کرده و اداره بعدی مجددأ در همان قسمت اقدام به کنده‌کاری کنند.

پروژه دیگری که قربانی ناهماهنگی در این خیابان شده است تنها کلینیک تخصصی باشت است که با وجود این‌که قریب به دو ماه از افتتاح آن می‌گذرد همچنان بلا استفاده رها شده است.

کریم رضایی مسئول شبکه بهداشت و درمان باشت در خصوص این تأخیر دو ماهه در بهره‌برداری از کلینیک تاجگردون گفت: این کلینیک تنها با مشکل برق مواجه بوده که به علت عدم توجه برخی مسئولان به این موضوع به وجود آمده است.

وی تأکید کرد: خدمات پزشکی مربوط به این کلینیک به صورت کامل در مرکز بستر درمانی به عموم مردم داده می‌شود و پزشکان متخصص هر روزه در مرکز بستر درمانی باشت به مردم ارائه خدمت می‌کنند.

به گفته وی؛ با اقدامات انجام گرفته در راستای رفع مشکل این کلینیک قرار است اداره برق به رفع نواقص برقی این کلینیک پرداخته و تا چند روز آینده مشکلات آن هموار شود.

به گزارش فارس، هماهنگی و تعامل دستگاه‌ها در هر منطقه یکی از مهم‌ترین عوامل توسعه آن منطقه خواهد بود لذا انتظار می‌رود با هماهنگی دستگاه‌ها شیرینی ارائه خدمات به تلخی و مشکل برای مردم تبدیل نشود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president