آوای جنوب

نام‌نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس گچساران و باشت فردا آغاز می‌شود

آوای جنوب
دبیر ستاد برگزاری انتخابات مجلس در گچساران گفت: همزمان با سراسر کشور نام‌نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس در ۲ شهرستان گچساران و باشت فردا آغاز می‌شود.
نام‌نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس گچساران و باشت فردا آغاز می‌شود

سید مرتضی سجادپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در گچساران اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور  نام‌نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس  در ۲ شهرستان گچساران و باشت در فرمانداری گچساران فردا آغاز می‌شود.

 وی با بیان اینکه کار ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره مجلس از فردا آغازمی‌شود، گفت: این نام‌نویسی به مدت ۶ روز الی ۱۶ آذرماه به طول می‌انجامد و توسط هیات اجرایی انجام و صلاحیت داوطلبان بر اساس مراجع چهارگانه دادگستری، اطلاعات، نیروی انتظامی و ثبت احوال انجام می‌گیرد.

 دبیرستاد برگزاری انتخابات مجلس در گچساران  عنوان کرد: کار ثبت‌نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ بعد ازظهر در فرمانداری گچساران صورت می‌گیرند.

 سجادپور عنوان کرد: کار نام‌نویسی از دواطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شهرستان باشت در فرمانداری گچساران که عنوان مرکز اصلی برگزاری انتخابات است  انجام می‌گیرد.

 وی عنوان کرد: تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای ثبت‌نام از کاندیداهای این ۲ شهرستان فراهم شده است.

وی ابراز کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۴۷ حوزه اخذ رای در گچساران و باشت پیش‌ بینی شده است.

معاون فرماندار خاطرنشان کرد: از این مجموع تعداد ۱۰۳ حوزه در گچساران و تعداد ۴۴ حوزه اخذ رای در شهرستان باشت در نظر گرفته شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president