آوای جنوب

واکنش چمنیان به سخنان مدیر امور ورزش نفت:

ملک‌زاده پاسخگوی کاستی‌های تاثیرگذار در نتایج تیم نفت گچساران باشد

وضعیت من با گذشته هیچ تفاوتی پیدا نکرده و من پس از تعطیلات نیم‌فصل تمرینات تیم را بر اساس برنامه ارائه شده به باشگاه مجدد آغاز می‌کنم

چمنیانسرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: ملک‌زاده پاسخگوی کاستی‌های تاثیرگذار در نتایج تیم نفت گچساران باشد.

آوای جنوب؛

عباس چمنیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران در واکنش به سخنان مدیر امور ورزش شرکت نفت گچساران در خصوص لزوم تغییرات در این تیم و تغییرات احتمالی در کادر فنی تیم نفت و گاز این شهرستان اظهار کرد: وضعیت من با گذشته هیچ تفاوتی پیدا نکرده و من پس از تعطیلات نیم‌فصل تمرینات تیم را بر اساس برنامه ارائه شده به باشگاه مجدد آغاز می‌کنم.

وی با بیان اینکه تا این لحظه از سوی مسئولان باشگاه نفت و گاز گچساران صحبتی غیر از این مطرح نشده است، ادامه داد: بر اساس توافقات صورت‌ گرفته فهرست بازیکنان مازاد و بازیکنان مورد نیاز تیم در اواسط هفته آینده جاری به باشگاه اعلام می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در واکنش به اظهارات مسئول امور ورزش و جوانان شرکت بهره‌‌برداری نفت و گاز گچساران مبنی بر عملکرد ضعیف وی و تغییرات احتمالی در کادر فنی گفت: بر اساس قاعده حرفه‌ای تابع همه تصمیمات گرفته شده توسط باشگاه نفت و گاز گچساران هستم.

وی افزود: به نظر می‌رسد آقای ملک‌زاده به عنوان مسئول امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران باید نخستین کسی باشد که در مورد کاستی‌ها و مشکلاتی که قطعا در عملکرد فنی تیم تاثیر مستقیم داشته، پاسخگو باشد.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با اشاره به دیدار این تیم در برابر فولاد نوین اهواز که به شکست سنگین ۵ بر ۱ این تیم انجامید، یادآور شد: تیم نفت بازی را به خوبی آغاز کرد و در همان دقایق آغازین بازی به گل رسید اما در ادامه با دریافت ۲ گل از تیم اهوازی شیرازه تیم ما از هم پاشید.

چمنیان با بیان اینکه این دیدار ضعیف‌ترین نمایش نفت و گاز در برابر حریفان بود، عنوان کرد: متاسفانه در این دیدار بازیکنان ما نمایش قابل قبولی از خود به نمایش نگذاشتند.

وی ادامه داد: با آغاز نیمه دوم با تغییراتی در تیم برای جبران گل‌های دریافت شده به میدان رفتیم که متاسفانه نتیجه‌بخش نبود.

چمنیان افزود: بازیکنان تیم ما در این دیدار بازی خوبی ارائه نکردند و حدود هفت بازیکن از تیم ما در حد و اندازه‌های خود نبودند.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در پایان با بیان اینکه نفت در نیم فصل دوم نیاز به بازیکن جدید دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم در نیم فصل دوم با جبران نتایج بد نیم‌فصل نخست به رده‌های بالای جدول صعود کنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president