آوای جنوب

معاون استاندار: سرعت اجرای پروژه آبرسانی به ماهور باشت مطلوب نیست

نیک اقبالمعاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرای پروژه آبرسانی به ماهور باشت کند است و از این وضعیت راضی نیستیم.

آوای جنوب؛

پژمان نیک اقبالی در نشست بررسی وضعیت پروژه آبرسانی به ماهور باشت با بیان اینکه با نظر پیمانکار و مشاور طرح برنامه زمانبندی اجرای پروژه آبرسانی به ماهور باشت در شهریور ماه امسال به روز رسانی شد، اظهار داشت: پیمانکار مطابق برنامه زمانبندی جدید هم پیش نرفته است و در برخی از مراحل اجرای پروژه مشکلاتی وجود دارد.

وی اعتبار این پروژه را بی سابقه عنوان کرد و افزود: این پروژه هم در سال جاری و هم در سال آینده اعتبارات خوبی را به خود اختصاص داده است اما به رغم عدم وجود مشکل مالی در اجرای این پروژه انتظارات برآورده نشده است.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نارضایتی مجموعه استانداری، نماینده مجلس و کارفرما از روند کند اجرای این پروژه خبر داد و خاطرنشان کرد: در جلساتی که قبلا در زمینه این پروژه برگزار شد مقرر شده بود که پیمانکار اجرایی برخی از مراحل پروژه را به پیمانکاران خرد واگذار کند.

نیک اقبالی تصریح کرد: علی رغم اینکه پیمانکار هم مطالبات خاصی بابت این پروژه ندارد اما به نظر من این کار رها شده است.

وی از تغییر تیم اجرایی برای تسریع در کار خبر داد و بیان کرد: این پروژه در بخش خط انتقال آب باید فعال تر از وضع کنونی باشد و مطابق برنامه زمانبندی بخشی از کار ایستگاه پمپاژ نیز هم اکنون باید به اتمام می رسید اما وضعیت کنونی پروژه چنین چیزی را نشان نمی دهد.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از امور آب و پیمانکار در اجرای این پروژه رضایتی نداریم، خاطرنشان کرد: باید برخی از مراحل این پروژه به پیمانکاران جزء واگذار شود تا روند اجرای پروژه تسریع یابد.

نیک اقبالی افزود: در این زمینه یا باید با اخطار، پیمانکار را به سرعت بخشی در کار وادار کرد و یا پیمانکار را خلع ید کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president