آوای جنوب

معارفه فرماندار باشت برگزار شد/ برادر جای برادر گرفت + تصاویر

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان باشت برگزار شد

فرمانداربا حضور مسئولان استانی و شهرستانی آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان باشت برگزار شد.

آوای جنوب؛

آیین تودیع و معارفه فرماندار باشت، با حضور معاون سیاسی استاندار، مدیرکل سیاسی و انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده هان انتظامی و نظامی شهرستان و مدیران ادارات شهرستان باشت درسالن پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان برگزار گردید.

تاکید معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر تبعیت از فرامین رهبری

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تبعیت از فرامین رهبری بر همه واجب است.
فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در آئین تودیع و معارفه فرماندار باشت با اشاره به دهه اول تیرماه و مناسبت‌‌های این دهه اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به وقوع پیوست که فرهنگ حاکم بر جهان یک فرهنگ خالی از دین‌مداری و اخلاق‌مداری بود.dsc08769

وی افزود: دشمنان انقلاب اقدامات متعددی در حوزه‌های نرم و سخت علیه ایران انجام داده که نتیجه‌ای برای آنان نداشت و در نهایت هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کردند که ملت غیور ما با بهره‌مندی از وجود رهبری آگاه و مقتدر و با تبعیت از ولایت در تمام این عرصه‌ها موفقیت‌هایی را داشتند.

محمدی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری اضافه کرد: امروزه بر اساس ضرورت؛ مقام معظم رهبری فرامینی را صادر می‌کند که بر اساس شرایط نظام، انقلاب و مردم در برابر استکبار جهانی با آن روبه‌رو است لذا همه ما موظف و مکلف به انجام فرمایشات رهبری هستیم و باید بدانیم تبعیت از فرامین رهبری یک امر واجب بر همه است.dsc08785

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: مبنای تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در همه اقشار مختلف مدیریتی جامعه در حوزه‌های مختلف باید بر اساس راهبرها و خطوط تبیین و ابلاغ شده رهبری باشد و ما در هر شرایطی، پست و مسئولیتی از حقیقی و حقوقی باید به این فرامین جامعه عمل بپوشانیم.

وی با بیان این‌که مقام معظم رهبری و فرامین ایشان فصل‌الخطاب برای همه ما است، تصریح کرد: آنچه که امروز جمهوری اسلامی ایران را در دنیا معرفی کرده و با اقتدار توانسته از حقوق انسان‌ها دفاع کند تبعیت از همین اصل است که باید موردتوجه قرار گیرد.

 

 

 

سید موسی حسینی فرماندار سابق شهرستان باشت در این مراسم با ارائه گزارش عملکردی از مدت مسئولیت خود اظهار کرد: در طی ۱۶ ماه اخیر گذشته بالغ بر ۱۳۰ طرح در باشت اجرا شد که تعداد زیادی از آنان به بهره‌برداری رسیده و تعداد زیادی نیز در مراحل پایانی هستند.

حسینی تأکید کرد: بازگشایی جاده منطقه صعب‌العبور پیچاب، آبرسانی به ۱۷ روستای مله باشت در قالب طرح مجتمع آبرسانی بوسنگان، تکمیل فاز اول جاده باشت به چرام از جمله طرح‌هایی بود که با انجام آن تا حد زیادی از مشکلات مردم کاسته شد و رضایت عمومی را در پی داشته است.

وی افزود: خدمت جهت ایجاد رفاه مردم و گام برداشتن در مسیر پیشرفت جامعه یکی از مهم‌ترین اهداف هر مسئول در یک جایگاه است.

فرماندار سابق باشت در پایان از تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران در مجلس شورای اسلامی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد جهت حمایت همه جانبه از شهرستان باشت تقدیر کرد.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. گوهرگان گفت:

    دوست عزیزم سید مسعود هیچ گونه حق امضایی به فرهاد محمدی نده،به هیچ مدیر شهرستانی رو نده وقاطع وجدی باش.موفق باشی ایشالا

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president