آوای جنوب

امام جمعه باشت:

مسئولان پروازی باید ساماندهی شوند/مسئولان باید در محل خدمت خود مستقر شوند

مسئولان پروازی باید ساماندهی شوند، چراکه این مسئله یک ضرورت و نیاز مهم شهرستان است

امام جمعهامام جمعه باشت گفت: فرمانداران در مدیریت انتخابات نقش برجسته‌ای خواهند داشت.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرحیم عبودی عصر امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید باشت ضمن تقدیر از زحمات ارزشمند سید موسی حسینی فرماندار سابق، به دست آوردن توفیق خدمت به مردم در جایگاه فرمانداری را به سید مسعود حسینی فرماندار جدید تبریک گفت.

وی با اشاره به اینکه فرمانداری یک کار سیاسی، اجرایی و مدیریتی است، افزود: محتوای انقلاب اسلامی ما خدمت به مردم و خدمت‌گزاری است، بنابراین با وجود مشکلات و سختی‌ها باید بدانیم هر پست و مسئولیتی در نظام جایی و فرصتی برای خدمت به مردم که شامل همه اقشار، احزاب و مردم است.

این استاد حوزه تأکید کرد: همان‌گونه که امام جمعه به عنوان محور وحدت در یک جامعه بوده فرماندار به عنوان مقام ارشد اجرایی در شهرستان نیز یک رکن مهم برای ایجاد وحدت و همدلی است که باید مورد توجه قرار گیرد به ویژه در سالی که با نام همدلی و همزبانی نام‌گذاری شده است.

عبودی در ادامه به سال انتخابات اشاره کرد و تصریح کرد: انتخابات نیازمند مدیریت خاصی است و نقش فرماندار در این خصوص بسیار برجسته و اثرگذار خواهد بود، بنابراین باید در پر رنگ کردن وحدت موجود در جامعه تلاش کرد.

وی با بیان اینکه شهرستان باشت در زمینه سیاست از بسیاری از نقاط استان جلوتر بوده گفت: مسئله سیاست باید جدی گرفته شود و مبادا افراد دچار سیاست‌زدگی شوند که در نهایت به خود و جامعه آسیب بزنند.

امام جمعه باشت همچنین در ادامه به مسئولان پروازی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مسئولان باید در محل خدمت خود مستقر شوند، بنابراین مسئولان پروازی باید ساماندهی شوند، چراکه این مسئله یک ضرورت و نیاز مهم شهرستان است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president