آوای جنوب

پرویز موسوی

مسئولان ورزشی و سیاسی کهگیلویه و بویراحمد فقط شعار ورزش را می‌دهند

اگر در کهگیلویه و بویراحمد دلسوز ورزش داشتیم تیمی که در کشور به غول‌کش معروف بود امروز برای ماندن

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان ورزشی و سیاسی این استان برای ورزش فقط شعار می‌دهند.

آوای جنوب؛پرویزموسویسید پرویز موسوی عصر امروز و پس از تساوی تیم فوتبال دنای یاسوج در برابر نفت امیدیه در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور اظهار کرد: همه برای نتایج به دست آمده متأسفیم.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما بر این بود که تیم را حمایت کنیم اما به دلیل این که هیچ بودجه و اعتباری برای کمک به این تیم در هیئت فوتبال نداریم برای کمک به تیم دنا دستمان بسته بود.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به فوتبال از این نتایج ناراضی هستند و اینگونه نارضایتی‌ها برای قشر جوان چندان شایسته نیست، تصریح کرد: وقتی که مقام معظم رهبری از مسئولان مجدانه می‌خواهند که برای ورزش هزینه کنید که این کار هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است چرا باید در استان مسئولان این گونه بسته برخورد کنند.

این مسئول، همه مشکلات را به دلیل ورزش گریزی مسئولان دانست و گفت: اگر در کهگیلویه و بویراحمد دلسوز ورزش داشتیم تیمی که در کشور به غول‌کش معروف بود امروز برای ماندن در لیگ دسته دوم کشور دست و پا نمی‌زد.

موسوی به مشکلاتی که این تیم برای فوتبال استان ایجاد کرده اشاره کرد و افزود: مشکلات به قدری بود که در میان مجموعه دوستان خودمان هم انشقاق ایجاد شده و همه دوستداران فوتبال اکنون با هم دلخوری دارند.

وی در پایان متذکر شد: در یک کلام در این استان مسئولان سیاسی و ورزشی فقط برای ورزش شعار می‌دهند و در عمل هیچ بهایی به ورزش داده نمی‌شود.فارس/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president