آوای جنوب

مردم قلعه‌رئیسی و دیشموک تا پایان اردیبهشت خبرهای خوبی در خصوص گازرسانی می‌شنوند

صیدالیمدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم قلعه رئیسی و دیشموک تا پایان اردیبهشت خبرهای خوبی در خصوص گازرسانی می‌شنوند.

آوای جنوب؛

هوشنگ صیدالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چاروسا با بیان اینکه مشکل گازرسانی به دیشموک و قلعه رئیسی حل می‌شود گفت: مردم منطقه چاروسا و دیشموک سال‌های زیادی است که برای گرم کردن خانه‌های خود راهی جز قطع کردن درختان بلوط ندارند.

وی افزود: سال گذشته برای گازرسانی به بخش‌های قلعه‌رئیسی و دیشموک شهرستان کهگیلویه با روستاهای اقماری آنها گروه مشاور طرح‌هایی تهیه اما با بررسی‌های انجام گرفته، گازرسانی به این بخش‌ها از لحاظ فنی و مهندسی دارای مشکلاتی بود.

مدیرعامل گاز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سخت‌گذر و کوهستانی بودن منطقه مهمترین مشکلات پیشروی گازرسانی به بخش‌های قلعه‌رئیسی، دیشموک و روستاهای اقماری است که امیدواریم با سفری که معاون وزیر نفت به این مناطق مشکل گاز‌رسانی به این مناطق بررسی شد و با جلسه‌ای که چند روز گذشته با مدیرعامل گاز کشور داشتیم خبرهای خوبی در چند روز آینده برای مردم این دو منطقه خواهیم داشت.

صیدالی اظهار کرد: در فاز اول دو شهر دیشموک و قلعه‌رئیسی گازرسانی و در فاز دوم روستاهای پرجمعیت در این بخش‌ها گاز‌رسانی خواهند شد.

مدیرعامل گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شرایط برای گازرسانی از طریق لوله‌کشی از مسیر جدید بسیار سخت بود، تاکید کرد: امیدواریم کار گازرسانی به این دو منطقه را از طریق لوله کشی از مسیر دهدشت انجام خواهیم داد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president