آوای جنوب

مجتبی اندرزیان برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس ثبت‌نام کرد

مجتبی اندرزیان از جوانان فعال و جویای نام شهرستان کهگیلویه برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کرده و ثبت‌نام خود را نهایی کرده است.

مجتبی اندرزیان جوان کهگیلویه‌ای برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد.

مجتبی اندرزیان از جوانان فعال و جویای نام شهرستان کهگیلویه برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام آمادگی کرده و ثبت‌نام خود را نهایی کرده است.

اندرزیان بعد از تکمیل ثبت‌نام خود بیانیه‌ای صادر کرد که در ادامه می‌آید.

انسان پس از سکنی گزینی و متمدن شدن، به منظور مدیریت روابط انسانی قانون را اختراع نمود. هدف از قانون تقید انسان به حقوق متقابل می‌باشد. با گسترش جمعیت، مفاهیمی چون «ساختار حکومت» و «مدیریت جامعه» شکل یافت. بسیار جنگ‌ها و خون‌ها ریخته شد تا انسان بتواند به حقوق فردی خود، برابری و عدالت اجتماعی نزدیک شود. یکی از نمود‌های حقوق انسانی مشارکت در سرنوشت خود و انتخاب مدیران حکومت با عبارت «حق رأی» می‌باشد.

اینجانب مجتبی اندرزیان، جوان ۳۶ ساله متولد سرزمین متمدن کهگیلویه، پس از تجربه چندین دوره مشارکت درانتخابات مجلس و تضییع هویت «حق رأی» خود و مشاهده زوال سرزمین کهگیلویه بزرگ در گذر زمان با وجود همه ظرفیت‌های طبیعی، انسانی و… دیگر تحمل سفسطه‌گری را نداشته و اقدام به ثبت نام در انتخابات مجلس نموده‌ام.

اینجانب برخلاف سایر کاندیدا‌ها که بقول خودشان، عموم مردم از آن‌ها جهت ثبت نام در انتخابات تقاضا و اصرار نموده‌اند، حتی کسی توصیه هم به اینجانب نکرد چرا که جامعه اسیر دور باطل زیاده خواهی فرادستان وتحقیر عزت نفس فرودستان شده است. این چرخه باطل برای من بعنوان جوان گام دومی دیگر قابل تحمل نبود. از اینکه جامعه، نخبگان خود را طرد می‌کند و ارزش‌ها را فدای منافع زودگذر می‌نماید دیگر قابل تحمل نیست.

مجتبی اندرزیان جوان کهگیلویه‌ای برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد

امیدوارم جامعه در پس توی ذهن خود اعتراف کرده باشد که «حق رأی» خود را در سالیان گذشته، در مسیر اشتباهی هزینه نموده است و دیگر تصمیم به تحول در نگرش و الگو‌برداری از جوامع توسعه یافته را دارد. اینجانب باور دارم که با وجود همه اختلاف سلیقه‌ها می‌توان این خانه ویران را هنوز به گذشته‌های پرشکوه تاریخی خود و شادابی سال‌های دور اما نزدیک رساند. هنوز می‌توان با تعامل و شایسته سالاری به رفاه و توسعه در کهگیلویه بزرگ رسید.

به همه نخبگان و دغدغه‌مندان جامعه اعلام می‌کنم، اگر باور دارید که پتانسیل‌ها و استعداد‌هایتان ضایع شده است، اگر باور دارید کهگیلویه کنونی نتیجه الیگارشی فرادستان است، اگر باور دارید توسعه امری همگانی ست و سعادت با خرد جمعی بدست می‌آید و نه تنگ نظری فردی، اگر باور دارید تکریم طبقه کارگر و فرودستان کلید توسعه و رفاه اقتصادیست، اگر باور دارید عضو زنجیره ارزش تولید بودن بهتر از خام فروشی منابع طبیعی با نام اشتغال زایی هست، و هزاران اگر‌های دیگر که در اذهان خردمند جامعه مغفول ماندهاست. دست من بسوی همه شما نخبگان و دغدغه‌مندان دراز هست، بیایید در کنار هم و با هم سرزمین خود را آباد کنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president