آوای جنوب

لزوم راه‌اندازی ایستگاه‌های ایست و بازرسی موقت در کهگیلویه و بویراحمد

ایست بازرسیمعاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همکاری دستگاه‌ قضایی استان ایستگاه ایست و بازرسی موقت برای مبارزه با قاچاق کالا در این استان راه‌اندازی شود.

آوای جنوب؛

فتاح محمدی ظهر امروز در نشست مبارزه با قاچاق کالا و ارز به اعلام سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبر اشاره کرد و گفت: ضمانت اجرایی برنامه جامع مبارزه با قاچاق کالا در راستای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی و حمایت از سرمایه و تولیدات داخلی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با توجه به شرایط کشور در سطح بین‌الملل حمایت از تولید داخل لازم و ضروری است، افزود: بخشی از زیرساخت‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان کهگیلویه و بویراحمد مهیا نیست.

وی تصریح کرد: ضرورت ایجاد و راه‌اندازی ایستگاه ایست و بازرسی برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان احساس می‌شود و حتی شورای امنیت مجوز این ایستگاه را صادر کرد، اما تاکنون موافقتی برای راه‌اندازی آن صورت نگرفته است.

این مسئول تصریح کرد: با تعامل با دستگاه قضایی استان مجوز ایست و بازرسی موقت در استان صادر و این ایستگاه‌ها در چند محور مهم و ترانزیتی استان مستقر شود، ضمن اینکه تمام دستگاه‌های استان هم در این خصوص همکاری کنند تا خلاء نبود برخی زیرساخت‌های استان احساس نشود.

محمدی به ۴ کارگروه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح استان اشاره کرد و یادآور شد: کارگروه پیشگیری از وقوع جرم (به ریاست دادگستری)، کارگروه حمایت از تولید (صنعت، معدن و تجارت)، کارگروه فرهنگی و تبلیغات (صدا وسیمای مرکز استان) و کارگروه عملیات و اطلاعات (نیروی انتظامی) برنامه جامع مبارزه با قاچاق کالا و ارز را اولویت کاری خود قرار دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای حمایت از تولید داخل را ضروری دانست و افزود: تفکیک وظایف دستگاه‌های اجرایی در برنامه جامع مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در استان تهیه شده، موجب ارتقای سطح مبارزه با کالای قاچاق می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president